بیست و سومین شماره ماهنامه پرنیان+کوپن ۳۰ امتیازی
12 ژوئن 2014 - 6:46
بازدید 299
6

بیست و سومین شماره ماهنامه پرنیان کانادا از طریق اپلیکیشن‌های پرنیان و وبسایت نشریه در دسترس است. اپلیکیشن این نشریه حاوی یک کوپن ۳۰ امتیازی است. اعتبار این کوپن تا دهم ماه جولای ۲۰۱۴ (۱۸ تیر ۱۳۹۳) خواهد بود. برای آشنایی با موضوع رشته‌های فنی-حرفه‌ای به‌ویژه رشته برقکاری در کانادا مطالب این شماره را مطالعه […]

ارسال توسط :
پ
پ

بیست و سومین شماره ماهنامه پرنیان کانادا از طریق اپلیکیشن‌های پرنیان و وبسایت نشریه در دسترس است. اپلیکیشن این نشریه حاوی یک کوپن ۳۰ امتیازی است. اعتبار این کوپن تا دهم ماه جولای ۲۰۱۴ (۱۸ تیر ۱۳۹۳) خواهد بود.

برای آشنایی با موضوع رشته‌های فنی-حرفه‌ای به‌ویژه رشته برقکاری در کانادا مطالب این شماره را مطالعه کنید.

بیست و سومین (۲۳) شماره ماهنامه پرنیان کانادا، شماره خرداد ۱۳۹۳ / جون (ژوین) ۲۰۱۴ که دهمین شماره از سال سوم انتشار نشریه است هم‌اکنون در آرشیو دیجیتالی وبسایت پرنیان، در اینجا در دسترس است.

تمرکز این شماره در دوره جدید فعالیت نشریه بر معرفی یکی از رشته‌های فنی-حرفه‌ای پرتقاضا در کانادا یعنی برقکاری ساختمان بوده است. در کنار اینها به مطالبی در حوزه اشتغال هم پرداخته شده است. عناوین تعدادی از مطالب این شماره به قرار زیر است:

  • وضعیت اسفناک و غیرقابل باور اداره مهاجرت کبک (فارسی و انگلیسی) نوشته علی مختاری ناشر پرنیان درباره مشکلاتی که این روزها متقاضیان مهاجرت به کبک در مواجهه با اداره مهاجرت این کشور تجربه می‌کنند؛
  • با خشم به گذشته ننگر (در باره انتخابات انتاریو) به قلم سردبیر نشریه
  • اشتغال به حرفه برقکاری ساختمان در انتاریو
  • اشتغال به حرفه برقکاری ساختمان در کبک (به قلم نشاط تهرانی)
  • سایه سنگین انتخابات بر انتاریوی ۲۰۱۴ درباره سه انتخابات مهم در امسال در انتاریو شامل انتخابات پارلمان، انتخابات شوراها و انتخاب کاندیداهای حزب لیبرال که در هر سه ایرانیانی به عنوان کاندیدا حضور دارند
  • من نادرم و این قصه من است: یک نابغه آچار به دست اما تنها هستم! گفتگوی میترا روشن با یک تکنسین فنی-حرفه‌ای همکاره که بدون داشتن مجوز رسمی گلیم خود را از آب کشیده است
  • عمده‌ترین خطاهای ایرانیان در آماده‌سازی رزومه از وبلاگ مجید بسطامی
  • وظایف قانونی کارفرمایان در برابر نیروی کار-بخش ششم: کارفرما و اطلاعات خصوصی افراد در محیط کار نوشته محمدعلی شاکرمی
  • سفر از میان جنگ، دیکتاتوری و دموکراسی نافرجام نگاه الهام عطاردی به کتاب «مداد نجار» نوشته مانوئل ریباس، برگردان آرش سرکوهی
  • راویان شیرین‌سخن در هتل ناکجاآباد درباره فیلم «هتل گرند بوداپست» ساخته وس اندرسن

نسخه دیجیتالی این شماره به‌صورت تعاملی (interactive) است و همه لینک‌های داخل متن‌ها، آگهی‌ها، فهرست مطالب و … در آن فعال هستند؛ با یک کلیک، به مقصد مورد نظر بروید.

این شماره و همه شماره‌های قبلی پرنیان از طریق اپلیکیشن‌ پرنیان بر روی هر دو بازار اپل و اندروید نیز در دسترس هستند. اگر در کانادا زندگی می‌کنید برای دریافت نسخه کاغذی نشریه، فرم اشتراک آن در وبسایت نشریه /www.parnianmagazine.com را تکمیل کنید.

یادآوری می‌شود که هر شماره پرنیان از طریق اپلیکیشن حاوی یک کوپن امتیاز است که شما می‌توانید با جمع‌آوری این امتیازات در آینده از خدمات مختلف شرکت مهاجرتی کنپارس استفاده کنید.

برای تورق این شماره نشریه به این صفحه بروید.

دسترسی به اپلیکیشن پرنیان روی apple store

دسترسی به اپلیکیشن پرنیان روی play store (گوگل اندروید)

اگر برای دسترسی به اپلیکیشن اندروید در پلی‌استور دچار مشکل هستید می‌توانید آن را مستقیما از لینک مربوطه در این صفحه parnianapp.com داون‌لود کنید.

نشریه پرنیان کانادا یکی از محصولات «گروه رسانه‌ای پرنیان» است که به مدیریت  علی مختاری منتشر می‌شود و سردبیر آن مجید بسطامی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar