به زودی وضعیت مهاجرت ایرانیان از طریق روش سرمایه‌گذاری روشن می‌شود
20 ژانویه 2012 - 17:24
بازدید 347
10

امروز موضوع مشکل سرمایه گذاران ایرانی برای مهاجرت به کانادا در ارتباط با موضوع تحریم در صدر اخبار کانادا بود. گزارشی از سوی خبرنگار سی بی سی آقای Elliot منتشر شد که مدعی است وزیر تفسیر جدیدی از قانون تحریم ارایه کرده است و می گوید ایرانیانی که پول آنها در خارج از ایران است […]

ارسال توسط :
پ
پ

امروز موضوع مشکل سرمایه گذاران ایرانی برای مهاجرت به کانادا در ارتباط با موضوع تحریم در صدر اخبار کانادا بود. گزارشی از سوی خبرنگار سی بی سی آقای Elliot منتشر شد که مدعی است وزیر تفسیر جدیدی از قانون تحریم ارایه کرده است و می گوید ایرانیانی که پول آنها در خارج از ایران است می توانند اقدام کنند. متن این گزارش را اینجا بخوانید.

جمله زیر جمله کلیدی این گزارش است:

The government sources said the sanctions will be upheld in all cases where the applicant is seeking to transfer funds to Canada from Iran as part of the immigration process. But Iranian citizens whose funds are held in other countries will still be allowed to apply under the investor class program.

 

این تفسیر البته با برداشت اولیه از قانون که بانکها را از ارایه خدمات مالی به هر کسی که در ایران است را منع می کرد مغایرت دارد و اگر آنچه این خبرنگار نقل کرده است درست باشد با توجه به اینکه پیش از این نیز پول سرمایه گذاران از خارج از ایران حواله می شد تغییری در وضعیت گذشته ایجاد نشده است و باید برنامه ها به روی ایرانیان باز باشند.

در هر صورت باید منتظر بیانیه رسمی اداره مهاجرت در این خصوص ماند که قرار است به زودی منتشر شود و شما در همین وب سایت جزییات آنرا خواهید دید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar