به روز رسانی اخبار اداره مهاجرت کانادا
16 اکتبر 2022 - 9:23
بازدید 341
8
اداره مهاجرت جهت تسریع  روند پردازش پرونده‌های معوقه ۲۵۰ کارمند استخدام خواهد کرد
ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت جهت تسریع  روند پردازش پرونده‌های معوقه ۲۵۰ کارمند استخدام خواهد کرد

وزیر مهاجرت کانادا، شان فریزر، ۲۴ آگوست در ونکوور در مورد تلاش جدید اداره مهاجرت کانادا (IRCC) برای کاهش تعداد درخواست‌های معوقه، بهبود تجربه مشتری و رفع کمبود نیروی کار صحبت کرد. 

اداره مهاجرت وب‌سایت جدیدی راه‌اندازی کرده است تا به عموم مردم امکان پیگیری پرونده‌های معوقه مهاجرتی را بدهد.

به عنوان یک اقدام فوری، اداره مهاجرت اعلام کرده است که تا اواخر پاییز حداکثر یک هزار و۲۵۰ کارمند جدید را استخدام خواهد کرد تا ظرفیت پردازش درخواست‌ها را سرعت بخشد و عقب افتادگی‌ها را کاهش دهد. همچنین تلاش‌هایی را برای کارآمدتر کردن سیستم در دراز مدت انجام خواهد داد. طبق اخبار اداره مهاجرت  استخدام‌های جدید زمان انتظار درخواست را کاهش می‌دهند و اجازه می‌دهند درخواست‌های جدید طبق استاندارد قبل از همه‌گیری پردازش شوند، از جمله استاندارد خدمات برای برنامه‌های اکسپرس انتری شش ماه است.

درخواست‌های پردازش شده بین ژانویه تا جولای ۲۰۲۲

در سال ۲۰۲۱، اداره مهاجرت کانادا ۴۰۵ هزار مقیم دائم جدید پذیرش کرده است، بر اساس طرح ظرفیت پذیرش مهاجر هدف آن پذیرش ۴۳۱ هزار نفر در سال ۲۰۲۲ بود. تاکنون در سال ۲۰۲۲، ۲۷۵ هزار مقیم دائم جدید بین ۱ ژانویه تا ۳۱ جولای وارد کانادا شده اند. در همین مدت، ۳۴۹ هزار اجازه کار جدید صادر شده که شامل ۲۲۰ هزار اجازه کار باز (OWP) می‌شود. اجازه کار باز به دارندگان آن اجازه می‌دهد تا در اکثر مشاغل در هر نقطه از کانادا کار کنند.

همچنین درخواست‌های اجازه تحصیل افزایش یافته و تا کنون ۳۶۰ هزار اجازه تحصیل در سال ۲۰۲۲ صادر شده است. این میزان ۳۱ درصد نسبت به تعداد کل اجازه‌های تحصیلی صادر شده در مدت مشابه سال ۲۰۲۱، بیشتر است.

انتشار داده‌های ماهانه پرونده‌های معوقه

به دلیل واکنش کانادا به بحران‌های بشردوستانه و به‌روزرسانی فناوری قدیمی برای پاسخگویی به تقاضای فعلی، تاخیر در پردازش تشدید شده است. مقامات مهاجرتی گزارش می‌دهند که در پایان جولای، تقریباً زمان پردازش ۵۴ درصد از برنامه‌های کاربردی سیستم بیش از استاندارد خدمات طول کشید. 

اداره مهاجرت قصد دارد ۸۰ درصد از برنامه‌های جدید را در چارچوب استانداردهای خدمات خود پردازش کند. به عنوان مثال، پیش بینی شده است تا پایان سال جاری برای اکسپرس انتری، برنامه انتخاب استانی و برنامه اسپانسرشیپ همسر و فرزندان این هدف به دست آید. 

این آژانش دولتی اعلام کرد که داده‌های ماهانه را در وب‌سایت خود منتشر خواهد کرد و در هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری در مورد اقدامات اضافی در حال انجام برای بهبود سیستم فعلی به اشتراک خواهد گذاشت. 

مروری بر تعداد پرونده‌های معوقه

تعداد پرونده‌های معوقه اداره مهاجرت در طول همه‌گیری تقریباً سه برابر شده است. آخرین داده‌های اداره مهاجرت نشان می‌دهد که تعداد درخواست‌های معوقه در اواسط جولای نزدیک به ۲٫۷ میلیون بوده است. با این حال، طبق داده‌های جدیدتر تعداد درخواست‌های معوقه تا ۳۱ جولای به ۲٫۴ میلیون کاهش یافته است. 

بر اساس صفحه جدید وب‌سایت اداره مهاجرت، ۴۷ درصد از ۶۳۹ هزار و ۵۰۰ درخواست اقامت دائم فعلی در حال بررسی مطابق با استانداردهای خدمات بررسی می‌شوند. 

در همین حال، ۴۱ درصد از حدود ۱٫۴ میلیون درخواست اقامت موقت مطابق با استانداردهای خدمات آن است.

همینطور، حدود ۶۵ درصد از حدود ۳۷۹ هزار درخواست شهروندی که در حال بررسی هستند، مطابق با استانداردهای خدمات اداره مهاجرت هستند.

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹ یا ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar