به روزرسانی قوانین سفر به کانادا
06 جولای 2021 - 14:05
بازدید 431
9

اولین مرحله کاهش محدودیت‌های سفر کانادا، از 5 جولای آغاز شد ساعت 00:02 به وقت کانادا (08:31 به وقت ایران)، مسافران کاملاً واکسینه شده‌ای که از محدودیت‌های سفر معاف هستند، از قرنطینه اجباری و تست کرونا در روز هشتم معاف خواهند بود. واکسینه شدگانی که از طریق هواپیما سفر می‌کنند، نیازی به اقامت در هتل […]

ارسال توسط :
پ
پ

اولین مرحله کاهش محدودیت‌های سفر کانادا، از 5 جولای آغاز شد

ساعت 00:02 به وقت کانادا (08:31 به وقت ایران)، مسافران کاملاً واکسینه شده‌ای که از محدودیت‌های سفر معاف هستند، از قرنطینه اجباری و تست کرونا در روز هشتم معاف خواهند بود. واکسینه شدگانی که از طریق هواپیما سفر می‌کنند، نیازی به اقامت در هتل موردتأیید دولت نخواهند داشت.

کودکان و بزرگسالان وابسته‌ای که با مسافران کاملا واکسینه شده وارد کانادا می‌شوند، اما خودشان واکسینه نشده اند، باید به مدت 14 روز قرنطینه شوند؛ با این حال، این افراد مجبور به قرنطینه در هتل نیستند.

کلیه مسافران (اعم از واکسینه شدگان) ملزم به انجام تست کرونا 72 ساعت قبل از سفر و در بدو ورود به مرز هستند. افرادی که بین 14 الی 90 روز قبل از ورود به کانادا دارای نتیجه مثبت کرونا بوده اند، با ارائه نتیجه منفی، دیگر ملزم به تست مجدد در بدو ورود به کانادا نخواهند بود. تمامی مسافران همچنین باید اطلاعات کامل خود را در اپلیکیشن «ArriveCAN» ثبت کنند. واکسینه شدگان ملزم به ارائه مدک دیجیتال یا کاغذی واکسیناسیون خود هستند.

محدودیت‌های سفر برای مسافرانی که واکسینه نشده اند، همچنان برقرار است. این افراد باید در هتل موردتأیید دولت اقامت داشته، 14 روز قرنطینه شده، و تست کرونا را در روز هشتم انجام دهند. محدودیت‌مرزی برای سفرهای غیرضروری تا 21 جولای تمدید شده است.

در حال حاضر، افراد معاف از محدودیت‌های سفر عبارتند از:

  • کانادایی‌ها، مقیمان دائم، و اعضای خانواده آنها
  • دارندگان «تأییدیه اقامت دائم» (COPR) معتبر
  • نیروی کار موقت خارجی (دارندگان «اجاره کار»)
  • دانشجویان بین الملل که در مؤسسات دارای برنامه کووید19 تحصیل می‌کنند
  • افراد تحت حمایت
  • افرادی که به دلایل انسان دوستانه به کانادا می‌آیند

مسافران واکسینه شده باید طی 14 روز قبل از سفر به کانادا، دوز دوم یکی از واکسن‌های «Pfizer»، «Moderna»، «AstraZeneca/COVISHIELD»، یا «Janssen» را دریافت کرده باشند. مدرک واکسیناسیون باید به زبان انگلیسی یا فرانسه بوده، یا با ترجمه‌ای معتبر ارائه شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar