به دنبال سو استفاده از قانون، دولت کانادا به دنبال سخت کردن مقررات مهاجرت از طریق ازدواج است
21 می 2009 - 23:46
بازدید 252
10

بنا به اظهار آقای نیکولاس فورتیه سخنگوی  اداره مهاجرت، کانادا در نظر دارد به منظور جلو گیری از دریافت اقامت دایم از طریق ازدواجهای غیر واقعی مقررات مربوطه را سخت تر کند. وی افزود اداره مهاجرت در حال حاضر مشغول آموزش کارمندان این بخش است و آنها تکنیکهای مصاحبه و نیز تحقیقات در خصوص کشف […]

ارسال توسط :
پ
پ

بنا به اظهار آقای نیکولاس فورتیه سخنگوی  اداره مهاجرت، کانادا در نظر دارد به منظور جلو گیری از دریافت اقامت دایم از طریق ازدواجهای غیر واقعی مقررات مربوطه را سخت تر کند. وی افزود اداره مهاجرت در حال حاضر مشغول آموزش کارمندان این بخش است و آنها تکنیکهای مصاحبه و نیز تحقیقات در خصوص کشف حقیقت در این زمینه را فرا می گیرند. در حال حاضر همه متقاضیان مصاحبه نمی شوند و تنها بخشی از آنان بنا به نظر افسر رسیدگی کننده مصاحبه می شوند.

 

فورتیه می گوید او نمی داند چه تعداد مهاجر غیر قانونی در پوشش ازدواج به کانادا می آیند اما وزیر مهاجرت اخیرا تصریح کرده است که این موضوع بسیار فراگیر شده است. خانم جولی تاب، یک افسر مهاجرت در اتاوا می گوید تنها در انتاریو سالانه ۳۰۰۰ مورد سو استفاده از قانون در این زمینه اتفاق می افتد.

سخنگوی موسسه کانادایی های مخالف تقلبهای مهاجرتی (Canadians Against Immigration Fraud) می گوید کانادا از این نظر که می توان به راحتی از طریق ازدواج غیر واقعی به آن پا گذاشت معروف است.

وزیر مهاجرت اعلام کرده است که تیمی از افسران قدیمی اداره مهاجرت و نیز نیروهای پلیس با تجربه افسران مهاجرت را در کشورهای مختلف در این خصوص یاری خواهند کرد. وی اظهار داشت که مایل است با این موضوع به سختی مبارزه کند اما کاناداییها هم مسئولیت دارند در برقراری ارتباط و ازدواج با اتباع خارجی اطمینان حاصل کنند که انگیزه طرف صرفا مهاجرت آسان به کانادا نیست. 

برای خواندن این گزارش به زبان انگیسی به منبع آن سایت northennews.ca مراجعه کنید

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar