برگزاری موفقیت‌آمیز نشست پزشکان در تهران
10 دسامبر 2010 - 22:22
بازدید 406
10

همانطور که پیشتر و از طریق همین سایت اعلام شده بود چهارمین نشست پزشکان از تاریخ ۱۷ آذرماه در تهران آغاز شده و سپس در مشهد ادامه خواهد یافت. بر اساس گزارش‌های دریافتی هر دو نشست تهران یعنی نشست عمومی و جلسه معرفی آزمون تخصصی QE۲ که کاملا به صورت نمونه کانادایی آن مشابه‌سازی شده  […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانطور که پیشتر و از طریق همین سایت اعلام شده بود چهارمین نشست پزشکان از تاریخ ۱۷ آذرماه در تهران آغاز شده و سپس در مشهد ادامه خواهد یافت.

بر اساس گزارش‌های دریافتی هر دو نشست تهران یعنی نشست عمومی و جلسه معرفی آزمون تخصصی QE۲ که کاملا به صورت نمونه کانادایی آن مشابه‌سازی شده  است با موفقیت انجام شده و شرکت کنندگان و حاضران در نشست از محتوای مطالب فراهم شده احساس رضایت داشته‌اند.

در نشست عمومی علاوه بر سخنان دکتر منصوری، خصوصا بخش‌هایی که به معرفی برنامه‌های استانی پرداخته‌اند، سخنان دکتر شهابی درباره تجارب ایشان در شرکت در آزمون‌های پزشکی با استقبال زیادی روبرو شده است.

به زودی در گزارشی تفصیلی به جزییات بیشتری از نشست‌های تهران و مشهد خواهیم پرداخت و در آینده نزدیک محتوای کامل نشست در قالب امکانات متنوع صوتی و تصویری در دسترس پزشکان علاقه‌مند به استفاده از سرویس‌ها و برنامه‌های ویژه کنپارس قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar