برگزاری انتخاب استانی آلبرتا
12 دسامبر 2021 - 4:47
بازدید 708
19
آلبرتا در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱، انتخاب کوچکی را برگزار و از ۱۰۰ متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا برای گواهی استانی درخواست دهند.
ارسال توسط :
پ
پ

آلبرتا در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱، انتخاب کوچکی را برگزار و از ۱۰۰ متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا برای گواهی استانی درخواست دهند.

انتخاب اخیر، دومین انتخاب آلبرتا با بالاترین امتیاز از ماه فوریه تاکنون بود که دومین انتخاب کوچک این استان از ابتدای سال جاری میلادی نیز به شمار می‌آمد.
در بیشتر انتخاب‌های استان آلبرتا در سال ۲۰۲۱، بیش از ۲۰۰ متقاضی دعوت شده‌اند. از این جهت انتخاب ۲۴ نوامبر، انتخاب کوچکی به حساب می‌آید. در کوچک‌ترین انتخاب سال، فقط ۵۰ متقاضی دعوت‌نامه دریافت کردند.
حداقل امتیاز در این انتخاب ۳۵۰ بود که امتیاز نسبتاً بالایی برای آلبرتا به حساب می‌آید. تنها یک انتخاب دیگر در ژانویۀ سال جاری میلادی برگزار شد که حداقل امتیاز در آن ۳۶۰ بود.

اداره مهاجرت و شهروندی کانادا، هر ساله اجازه صدور دعوت‌نامه‌های محدودی را به آلبرتا می‌دهد. برای سال ۲۰۲۱، این استان مجاز به صدور ۶،۲۵۰ گواهی استانی است که تاکنون ۶۰۹۴ عدد از آن‌ها را صادر کرده است. بنابراین تعداد کمی از دعوت‌نامه‌ها باقی مانده که آلبرتا می‌تواند پس از این و تا آخر سال میلادی صادر کند.
بر اساس سایت دولت کانادا، آلبرتا تا ۷ دسامبر، حدود ۴۰۰ درخواست در زیرگروه فرصت‌های آلبرتا و ۸۲۵ درخواست در استخر اکسپرس انتری دارد که برایشان دعوت‌نامه صادر کند.

برنامه اکسپرس انتری

اکسپرس انتری آلبرتا یک برنامه مهاجرتی پیشرفته است که به این استان اجازه می‌دهد تا متقاضیانِ واجد شرایط برای دریافت گواهی استانی را از استخر اکسپرس انتری انتخاب کند.
اکسپرس انتری سیستم مدیریت سه برنامه مهاجرتی فدرال است: برنامه تجربه کانادایی، برنامه نیروی کار متخصص فدرال و برنامه نیروی کار فنی فدرال.
متقاضیان اکسپرس انتری در سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS)، بر اساس سن، میزان تحصیلات، سابقه کار، دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی و سایر عوامل امتیازدهی و رتبه‌بندی می‌شوند.

اداره مهاجرت کانادا، انتخاب‌های اکسپرس انتری را مرتباً برگزار و از متقاضیان با بالاترین امتیاز دعوت می‌کند تا برای اقامت دائم درخواست دهند.
مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس انتری بدون گواهی استانی هم امکان‌پذیر است، اما افرادی که امتیاز CRS پایینی دارند می‌توانند از گواهی استانی برای افزایش امتیاز خود استفاده کنند. دریافت این گواهی به‌طور خودکار ۶۰۰ امتیاز به امتیاز اکسپرس انتریِ متقاضیان اضافه می‌کند.با دریافت گواهی استانی از آلبرتا، امتیاز CRS متقاضیان اکسپرس انتری حداقل به ۹۵۰ می‌رسد؛ بیش از امتیازی که برای دریافت دعوت‌نامه از سیستم اکسپرس انتری نیاز دارند.

الزامات برنامه اکسپرس انتری

برای دریافت گواهی استانی از طریق برنامه اکسپرس انتری آلبرتا، متقاضی باید تجربه کار در یک شغل واجد شرایط داشته باشد. برنامه مهاجرتی استان آلبرتا، فهرستی از مشاغلی را ارائه داده که واجد شرایطِ این برنامه نیستند. بیشتر متقاضیانی که تحت این برنامه درخواست می‌دهند، ناظران خدمات غذایی، رانندگان کامیون و آشپزها و غیره هستند.
عوامل دیگری امکان دریافت گواهی استانی را افزایش می‌دهند، مانند داشتن سابقه کار، تحصیلات کانادایی یا پیشنهاد کار از آلبرتا. همچنین داشتن یک عضو خانواده که در آلبرتا زندگی می‌کند مانند پدر و مادر، فرزند یا خواهر و برادر کمک‌کننده خواهد بود.

خدمات شرکت کنپارس برای اکسپرس انتری آلبرتا

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.
همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ ۰۹۲۲۴۶۳۵۴۵۲ و ۰۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶ از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar