برنامه های مهاجرت از روش سرمایه گذاری گران خواهد شد
18 مارس 2012 - 15:31
بازدید 323
10

 علی مختاری؛   ظاهرا آقای وزیر مهاجرت را یارای نشستن نیست و تا همه برنامه های مهاجرتی رابه تعطیلی مطلق نکشد دست بردار نیست. آقای کنی این بار در مورد برنامه مهاجرت به روش سرمایه گذاری اظهار نظر کرده اند و فرموده اند که (نقل به مضمون): – برنامه های فعلی در شان کانادا نیست. […]

ارسال توسط :
پ
پ

 علی مختاری؛

 

ظاهرا آقای وزیر مهاجرت را یارای نشستن نیست و تا همه برنامه های مهاجرتی رابه تعطیلی مطلق نکشد دست بردار نیست. آقای کنی این بار در مورد برنامه مهاجرت به روش سرمایه گذاری اظهار نظر کرده اند و فرموده اند که (نقل به مضمون):

– برنامه های فعلی در شان کانادا نیست.

– سرمایه گذاری در حد ۸۰۰ هزار دلار برای گرفتن ویزای کانادا بسیار کم است ضمن اینکه اساسا این سرمایه گذاری هم نیست و در حقیقت یک وام ۵ ساله است.  ما باید یک برنامه واقعی سرمایه گذاری تعریف کنیم و با توجه به اینکه تعداد زیادی ثروتمند در دنیا هست که مایلند در کانادا زندگی کنند ما باید از این فرصت استفاده کنیم و درآمد بیشتری را نصیب کانادا کنیم.

 – زمانی که آمریکا برای مهاجرت نیاز به سرمایه گذاری حداقل ۱ میلیون دلاری دارد و انگلستان ۱ میلیون پوند که معادل ۱.۶ میلیون دلار است چرا باید کانادا تنها ۸۰۰ هزار دلار آن هم سرمایه گذاری انفعالی را بپذیرد برای یافتن امکان زندگی در بهترین کشور دنیا

 البته به نظر می رسد آقای وزیر چندان از جزییات برنامه آمریکا خبر ندارد چرا که برای دریافت ویزای EB۵ آمریکا که همان ویزای سرمایه گذاری است تنها ۵۰۰ هزار دلار آمریکا باید سرمایه گذاری کرد 

اصل گزارش را در سایت ونکوورسان بخوانید 

 

 

با توجه به تجربه سابق از اظهارنظرات آقای وزیر در مورد برنامه های مهاجرتی مانند روز روشن است که وقوع بخش منفی سخن ایشان یعنی به مشکل افتادن برنامه قبلی  قطعی است یعنی امید اینکه برنامه ۸۰۰ هزار دلارسرمایه گذاری انفعالی ۵ ساله و یا همان ۱۸۰ هزار دلاری  دولت فدرال (که از ماه جولای گذشته به دلیل اعلام ظرفیت محدود ۷۰۰ نفری که به اعتراف وزیر ظرف نیم ساعت تکمیل شد و تا جولای بعد بسته شد) دوباره با این کیفیت باز شود منتفی است ولی بخش مثبت سخنان وی یعنی برنامه ریزی برای یک برنامه معقول؛ منطقی و عملی بعید است اتفاق بیافتد. 

گفته می شود نظر ایشان این است که افراد با داشتن ۴ میلیون دلار دارایی و سرمایه گذاری ۱.۶ میلیون دلاری امکان اقدام داشته باشند. 

توجه به این نکته هم ضروری است که  هر اتفاق در مورد برنامه فدرال تاثیر فوری بر برنامه کبک دارد و همین اطهارات می توانند باعث شود موج جدیدی از تقاضا تا پیش از بسته شدن برنامه از سوی چین به کبک سرازیر شود از این رو توصیه می کنم:

۱- دوستانی که قبلا پرونده در این برنامه ها دارند موضوع را جدی بگیرند و توصیه های ما را برای تکمیل مدارک و ارایه دقیق آنها سرسری نگیرند.

۲- دوستانی که قرارداد دارند و هنوز مدارک نداده اند بدانند که فرصت چندانی باقی نمانده و هر زمان ممکن است فرصت اقدام را از دست بدهند و در این صورت ما مسوولیتی نخواهیم داشت.

۳- دوستانی که برای اقدام از روش سرمایه گذاری کبک تصمیم گرفته اند ولی هنوز انرا عملی نساخته اند هم بدانند که معلوم نیست این فرصت برای زمان زیادی در دسترس باشد و باید هر چه سریعتر پرونده خود را باز کنند. 

 

 در ضمن لازم است به اطلاع دوستان برسانم که قبول پرونده دربرنامه سرمایه گذاری آمریکا EB۵ به زودی از سوی کنپارس آغاز می شود. کسانی امکان اقدام در این برنامه را دارند که حداقل یک میلیون دلار دارایی مشروع داشته باشند و مبلغ ۵۰۰ هزار دلار در پروژه های منطقه ای سرمایه گذاری کنند. منتظر جزییات باشید.

  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar