برنامه مهاجرتی جدید کانادا برای مناطق شمالی و حاشیه ای
01 فوریه 2019 - 20:25
بازدید 377
7

وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا هفته گذشته از برنامه مهاجرت اقتصادی جدید پنج ساله برای جذب نیروی متخصص در جوامع شمالی و حاشیه ای (rural and northern communities) خبر داد. وزیر مهاجرت کانادا درباره این برنامه جدید مهاجرتی اعلام کرد که این برنامه در راستای جذب نیروی متخصص مورد نیاز استان های انتاریو، Western […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا هفته گذشته از برنامه مهاجرت اقتصادی جدید پنج ساله برای جذب نیروی متخصص در جوامع شمالی و حاشیه ای (rural and northern communities) خبر داد.

وزیر مهاجرت کانادا درباره این برنامه جدید مهاجرتی اعلام کرد که این برنامه در راستای جذب نیروی متخصص مورد نیاز استان های انتاریو، Western Canada و Canada’s three territories  خواهد بود و مطابق با برنامه مهاجرتی آتلانتیک که در سال 2017 برای استان های شرقی کانادا آغاز شد، برنامه ریزی شده است.

مناطق انتاریو، منیتوبا، ساسکچوان، بریتیش کلمبیا، یوکان، سرزمین های شمالی، نوناووت و شهرهایی با جمعیت کمتر از 50,000 نفر که حداقل فاصله شان از یک شهر بزرگ با جمعیت 100,000 نفر 75 کیلومتر است، می توانند از این برنامه برای تامین نیروی متخصص مورد نیاز خود استفاده کنند.

این برنامه جدید مهاجرتی متمرکز بر تامین نیازهای اقتصادی شهرهای کوچک خواهد بود که با شروع آن تمرکز بر مناطق شمالی و حاشیه ای بیشتر خواهد شد و دولت کانادا قصد دارد که تمامی شهرها از مزایای مهاجران بهره ببرند.  

شهرهایی که تمایل دارند از امکانات این برنامه استفاده کنند باید مدارک لازم برای جذب مهاجران ارائه دهند، همچنین مدارکی دال بر اینکه کار مناسب برای مهاجران وجود دارد، ارائه دهند.

دقت شود که این برنامه هنوز آماده جذب مهاجر نیست و تا اجرایی شدن فاصله دارد.

منبع خبر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar