برنامه استارت آپ در مسیر رونق
23 می 2022 - 2:18
بازدید 634
13
در سه ماه اول سال، مهاجران زیادی از طریق این برنامه وارد کانادا شده‌اند
ارسال توسط :
پ
پ

در سه ماه اول سال، مهاجران زیادی از طریق این برنامه وارد کانادا شده‌اند

امسال برنامه استارت آپ ویزا استقبال خوبی از متقاضیان اقامت دائم کانادا داشته و محبوبیت این برنامه همچنان در حال افزایش است.

در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، ۱۶۰ تازه وارد از طریق  برنامه استارت آپ برای ورود به کانادا پذیرفته شدند. چنانچه این روند در سه فصل آینده همچنان ادامه یابد، این کشور در سال جاری پذیرای ۶۴۰ مقیم دائم جدید از طریق این برنامه خواهد بود و بدین ترتیب رکورد قبلی خواهد شکست که با جذب ۵۱۵ مقیم دائم در سال ۲۰۱۹ اتفاق افتاد.

این ارقام نشان دهنده افزایش علاقه متقاضیان مهاجرتی به برنامه استارت آپ است، یکی از تنها برنامه‌های مهاجرت تجاری کانادا که نیاز به سابقه مدیریتی از الزامات آن نیست.

میزان پذیرش سالانه مهاجران از طریق برنامه استارت آپ ویزا

مانند همه برنامه‌های مهاجرتی دیگر کانادا، استارت آپ ویزا نیز در سال ۲۰۲۰ با شیوع کووید-۱۹ تحت تاثیر قرار گرفت و تنها ۲۶۰ متقاضی توانستند از طریق آن وارد کشور شوند.

این رقم تا حدودی در سال ۲۰۲۱ بهتر شد و با توجه به شروعی که در سال ۲۰۲۲ داشته به نظر می‌رسد امسال به رکورد جدیدی خواهد رسید.

اخیراً تمکن مالی لازم برای متقاضیان برنامه استارت آپ برای سال ۲۰۲۲ افزایش اندکی پیدا کرده است.

مبلغ تمکن مالی برنامه استارت آپ ویزا بایستی هزینه‌های خانواده متقاضی را پوشش دهد، حتی اگر اعضای خانواده به همراه متقاضی اصلی وارد کانادا نشوند.

مبلغ باید در هنگام درخواست متقاضی و در زمان صدور ویزای اقامت دائم به راحتی قابل دسترسی باشد.

تعداد اعضای خانوادهتمکن مالی ۲۰۲۰تمکن مالی ۲۰۲۱تمکن مالی ۲۰۲۲
۱۱۲٫۹۶۰ دلار۱۳٫۲۱۳ دلار۱۳٫۳۱۰ دلار
۲۱۶٫۱۳۵ دلار۱۶٫۴۴۹ دلار۱۶٫۵۷۰ دلار
۳۱۹٫۸۳۶ دلار۲۰٫۲۲۲ دلار۲۰٫۳۷۱ دلار
۴۲۴٫۰۳۸ دلار۲۴٫۵۵۳ دلار۲۴٫۷۳۳دلار
۵۲۷٫۳۱۵ دلار۲۷٫۸۴۷ دلار۲۸٫۰۵۲ دلار
۶۳۰٫۸۰۶ دلار۳۱٫۴۰۷ دلار۳۱٫۶۳۸ دلار
۷۳۴٫۲۹۹ دلار۳۴٫۹۶۷ دلار۳۵٫۲۲۴ دلار
برای هر عضو بیشتر۳٫۴۹۲ دلار۳٫۵۶۰ دلار۳٫۵۸۶ دلار

اگر متقاضیان مهاجرتی شرایط کارآفرینی داشته باشند با برنامه استارت آپ می‌توانند اقامت دائم کانادا را بگیرند.

شرایط متقاضیان ویزای استارت آپ:

توان مالی برای راه‌اندازی پروژه: از موارد مهم دیگر، داشتن توان مالی کافی برای راه‌اندازی پروژه است که باید مدارک آن تهیه و به اداره مهاجرت ارسال شود تا این اداره از تمکن مالی گروه برای اجرای طرح تجاری اطمینان حاصل کند.

زبان انگلیسی: توصیه می‌شود متقاضیان حداقل مدرک آیلتس Reading 4) CLB 5 و بقیه مهارت‌ها ۵) ارائه دهند تا به پرونده‌شان اضافه شود.

در مواردی اداره مهاجرت درخواست بررسی مجدد یا Peer review می‌کند.

در هر پروژه تجاری تا پنج نفر می‌توانند دخیل باشند و هر کدام از آن‌ها باید حداقل ۱۰% از سهام پروژه را در اختیار داشته باشند. در مهاجرت از طریق ویزای استارت آپ، متقاضیان باید پس از ورود به کانادا تجارت خود را راه‌اندازی کرده و بر آن متمرکز باشند. اما به هر حال این ویزا و یا حتی دریافت اقامت دائم کانادا از طریقِ آن، ارتباطی با موفقیت و یا عدم موفقیت پروژه استارت آپ نخواهد داشت. متقاضیانِ ویزای استارت آپ از همان ابتدا اقامت دائم دریافت می‌کنند.

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹ یا ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar