برخی قوانین جدید که در سال 2019 به اجرا در خواهند آمد
14 ژانویه 2019 - 21:24
بازدید 352
7

اجرایی شدن برخی قوانین جدید در سال 2019 در سال جدید قوانین جدید متعددی در استان های مختلف کانادا اجرایی خواهد شد؛ از جمله این تغییرات، قوانین سرپرستی کودکان، قوانین فروش ماری جوانا در سراسر کانادا و نرخ جریمه های رانندگی، افزایش اجاره های مسکن در استان های مختلف خواهد بود. قوانین امنیت غذایی از […]

ارسال توسط :
پ
پ

اجرایی شدن برخی قوانین جدید در سال 2019

در سال جدید قوانین جدید متعددی در استان های مختلف کانادا اجرایی خواهد شد؛ از جمله این تغییرات، قوانین سرپرستی کودکان، قوانین فروش ماری جوانا در سراسر کانادا و نرخ جریمه های رانندگی، افزایش اجاره های مسکن در استان های مختلف خواهد بود.

قوانین امنیت غذایی از 15 ژانویه اجرایی می شوند، استان انتاریو نرخ جریمه های رانندگی را تا 1000 دلار افزایش خواهد داد و گواهینامه سه روز تعلیق خواهد گرفت، استان بریتیش کلمبیا از افزایش قیمت مسکن جلوگیری خواهد کرد و استان آلبرتا آموزش های اجباری برای رانندگان کامیون ها در نظر خواهد گرفت، استان کبک استانداردهای شرایط کاری اعم از مرخصی با حقوق، نرخ اضافه کاری، دستمزد برابر را تغییر خواهد داد و استان نیوبرانزویک از 9 آوریل 2019 قوانین جدیدی برای رعایت حریم فردی در محیط کار به اجرا در می آورد.

منبع خبر

 

خطر از دست دادن اقامت دائم کانادا به دلیل مصرف الکل و مواد مخدر به هنگام رانندگی

وزارت مهاجرت کانادا، تبصره جدیدی به قوانین مهاجرت در زمینه تخلفات رانندگی در صورت مصرف الکل و مواد مخدر اضافه کرد. وزارت مهاجرت کانادا اعلام کرد که از تاریخ 18 دسامبر 2018 این جرایم را به عنوان جرایم کیفری سنگین در نظر می گیرد که ممکن است منتهی به از دست دادن اقامت دائم کانادا شود.

از مهم ترین اثرات منفی در صورت ارتکاب جرایم سنگین، می توان به از دست دادن اقامت دائم کانادا و عدم پذیرش متقاضی به کانادا اشاره کرد. بیشترین اثر منفی را دارندگان اقامت دائم در کانادا متحمل می شوند که در صورت ارتکاب به این جرم در داخل یا خارج از کانادا، اقامت دائم خود را از دست می دهند و حکم ترک خاک کانادا برای آنها صادر خواهد شد. همه افرادی که دارای جرایم رانندگی به علت استفاده از مشروبات الکلی و یا مواد مخدر هستند، هرگز قادر به درخواست مهاجرت و یا کسب اقامت موقت کانادا نخواهند بود.

نکته قابل توجه این است که افسران مرزی در هنگام صدور حکم ترک خاک می توانند در آخر برگه حق اعتراض را به فرد بدهند و یا گزینه اعتراض را حذف کنند، اما متخلفینی که مرتکب جرایم سنگین رانندگی باشند، حتی حق اعتراض را نیز نخواهند داشت.

منبع خبر

 

افزایش هزینه پارک در مونترال از اول آوریل 2019

رانندگی در مونترال و پیدا کردن جای پارک، آن طور که به نظر می رسد، ساده و راحت نیست و همه کسانی که به مرکز شهر مونترال تردد دارند، با این موضوع مواجهه شده اند.

شهردار مونترال هفته گذشته اعلام کرد که بیش از یک دهه است که قیمت پارکینگ در مونترال افزایش پیدا نکرده است اما از اول آوریل امسال 25 سنت افزایش می یابد. نرخ کنونی هزینه های پارکینگ در مرکز شهر مونترال از ساعتی 1.75 دلار تا 3.25 است که چنانچه از نرم افزار موبایل برای پرداخت استفاده می کنید، درصد ناچیزی نیز بابت استفاده از این نرم افزار به آن اضافه می گردد.

منبع خبر

 

افزایش جریمه های راهنمایی و رانندگی از اول ژانویه 2019

پلیس استان انتاریو قوانین راهنمایی و رانندگی را در سال 2019 سخت گیرانه تر از گذشته به اجرا در خواهد آورد.

عدم به همراه داشتن گواهینامه: 250 دلار

وقوع تصادف بدون داشتن بیمه: 5000 دلار  + تعلیق گواهینامه برای 5 سال

عدم اعلام تعویض آدرس به وزارت حمل و نقل انتاریو پس از 6 روز:

عبور از چراغ قرمز: 900 دلار

عبور از دو خط زرد: 500 دلار

دوربرگردان غیر مجاز: 350 دلار

سرعت غیر مجاز (از 1 تا 15 کیلومتر): 250 دلار

سرعت غیر مجاز (از 16 تا 25 کیلومتر): 450 دلار

سرعت کم:  399 دلار

عدم توقف کامل در جلوی تابلوی ایست کامل: 270 دلار

عبور از سرویس مدرسه هنگام که چراغ های چشمک زن روشن است: 885 دلار

استفاده از گوشی همراه: 1000 دلار + سه سال تعلیق گواهینامه

پارک کردن در ایستگاه اتوبوس: 900 دلار

عدم بستن کمربند ایمنی: 200 دلار

عدم بستن کمربند ایمنی برای کودکان: 599 دلار

سبقت غیرمجاز: 505 دلار

منبع خبر

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar