برای ارایه مدارک به دادگاه نیاز به همکاری شما داریم
25 ژانویه 2011 - 11:57
بازدید 459
6

علی مختاری؛    همانگونه که خوانندگان این سایت مطلعند کنپارس تلاش گسترده ای را برای متقاعد کردن سیستم مهاجرت کانادا به اعظای ۲۵ امتیاز به پزشکان ایرانی و نیز دیگر دانش آموختگان دکتری حرفه ای در ایران داشته است. نامه ای به وزیر نوشتیم و آنرا برای امضا به صورت آنلاین در اختیار دوستان قراردادیم […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛ 

 

همانگونه که خوانندگان این سایت مطلعند کنپارس تلاش گسترده ای را برای متقاعد کردن سیستم مهاجرت کانادا به اعظای ۲۵ امتیاز به پزشکان ایرانی و نیز دیگر دانش آموختگان دکتری حرفه ای در ایران داشته است. نامه ای به وزیر نوشتیم و آنرا برای امضا به صورت آنلاین در اختیار دوستان قراردادیم که هنوز نتیجه بخش نبوده است.

با رد اولین پرونده کنپارس به دلیل دادن ۲۰ امتیاز به جای ۲۵ تصمیم گرفتیم برای اولین بار راه پر هزینه اما موثر طرح موضوع در دادگاه فدرال را بیازماییم که در صورت موفقیت مشکل به صورت ریشه ای حل خواهد شد. این اقدام با همکاری تیمی از حقوقدانان زبده در حال انجام است و ما وظیفه داریم اطلاعات و مدارکی را که برای موفقیت پرونده لازم است در اختیار آنان قرار دهیم. تاکنون موفق شده ایم با ارایه مدارکی از وزارت بهداشت ایران اثبات کنیم که از نظر دولت ایران دکتری حرفه ای معادل فوق لیسانس است اما این کافی نیست.

از جمله استدلالهای اداره مهاجرت در ندادن امتیاز کافی به پزشکان ایرانی این نکته است که پزشکی در ایران سطح اول آموزش عالی است و این در حالی است که با وجود اینکه در پایان دوره ۷ ساله مدرک پزشکی داده می شود اما در این میان یک دوره علوم پایهُ یک دوره انترنی و نیز دفاع از پایان نامه وجود دارد که آنرا از دوره های پزشکی ۴ ساله در کانادا و آمریکا متمایز می کند. در برابر این استدلال آنها مدارکی مانند ریز نمرات علوم پایه؛ ریز نمزات دوره رزیدنسی برای متخصصین و مدارک بیشتری دال بر این تمایز را می خواهند که ظاهرا دوستان در دریافت این مدارک با مشکل مواجهند. استدلال ما این است که مشکل دوستان در تهیه این مدارک عدم همکاری دانشگاهها و مراجع دولتی مربوطه است.

درخواست ما از شما این است که به ما در اثبات آنچه در بالا آمد کمک کنید. 

– اگر می توانید نامه هایی را از مراجع دولتی و دانشگاهها بگیرید که به این موضوعات تصریح کند و به تفکیک دوره های پزشکی ایران را آنالیز کند. 

– اگر دانشگاهها و یا مراجع دولتی درزمینه ارایه مدارک پزشکی و ریز نمرات همکاری نمی کنند دلیل آن چیست؟

اگر بخشنامه ای در کار است آنرا به دست ما برسانید تا پایه استدلال ما تقویت شود. مهم نیست که چرا این مراجع همکاری نمی کنند آنچه برای ما مفید است این است که این عدم همکاری در سیستم وجود دارد.

– یکی از مشکلات دریافت مدرک برای برخی عزیزان موضوع طرح است. ارایه مدارکی دولتی در نشان دادن وضعیت طرح و اینکه قبل از اتمام آن چه محدودیتهایی برای پزشکان ایجاد می شود قطعا مفید است.

 

اگر به نظر هر یک از دوستان نکته ای دیگر قابل طرح و بحث است و می توان با دریافت مدارکی از دولت ایران آنرا مطرح کرد خوشحال خواهیم شد نظر شما را بدانیم.

 

با ما با ایمیل [email protected] در تماس باشید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar