بدون نامه درخواست گذرنامه به سفارت مراجعه نکنید
13 آگوست 2012 - 17:27
بازدید 203
9

علی مختاری؛   چندی پیش نماینده کنپارس با در دست داشتن تعدادی گذرنامه از افراد متقاضی مهاجرت که مدتها بود مدیکال آنها انجام شده بود به سفارت کانادا در آنکارا مراجعه می کند. تعدادی از این متقاضیان هنوز نامه درخواست پاسپورت (Passport Request Letter) خود را دریافت نکرده بودند. یکی از مسوولان سفارت ضمن اینکه […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛  

چندی پیش نماینده کنپارس با در دست داشتن تعدادی گذرنامه از افراد متقاضی مهاجرت که مدتها بود مدیکال آنها انجام شده بود به سفارت کانادا در آنکارا مراجعه می کند. تعدادی از این متقاضیان هنوز نامه درخواست پاسپورت (Passport Request Letter) خود را دریافت نکرده بودند. یکی از مسوولان سفارت ضمن اینکه بسیار محترمانه رفتار کرده بود از اینکه تعدادی گذرنامه بدون نامه درخواست به سفارت ارایه شده است ابراز ناراحتی کرده بود و برای تعدادی ویزا صادر نکرده بود. نماینده ما به ایران بازگشت و البته فردای همان روز تعداد قابل توجهی از همان افراد نامه درخواست گذرنامه دریافت کردند.

همان افسر ایمیلی را برای من ارسال کرد و در آن با لحنی ملایم به مراجعه نماینده ما اشاره کرده بود و اینکه گذرنامه هایی بدون درخواست آنان به سفارت ارایه شده و او مجبور شده است زمان زیادی را برای روشن شدن وضعیت هر یک از آنها صرف کند و می توانسته اند این وقت را صرف انجام کار متقاضیان کنند.

بنده نیز با صرف وقت کافی نامه ای نگاشتم و با اشاره ای گذرا بر وضعیت امور در آنکارا؛ به سیاست یک بام و دو هوای آنان اعتراض کردم و گفتم که  افراد زیادی پیش از این مراجعه کرده اند و برخی بدون نامه ویزا دریافت کرده اند و برخی دیگر را رد کرده اید و صدور ویزا را منوط به داشتن نامه کرده اید و این پسندیده نیست. همین که تعدادی بدون نامه ویزا گرفته اند موجب بی نظمی و فشار در سیستم ما می شود و موکلین ما هم متوقع می شوند که برای آنان اقدامی انجام شود. اشکال از شماست که نظم و سیاست مشخص ندارید. در ادامه آن نامه به این موضوع هم اشاره کردم که برخورد دولت فدرال تصویر خوبی را در ذهن موکلین من نگذاشته است و بی نظمی؛ رد پرونده ها به دلایل غیر عادی و تاخیرهای غیر موجه موجب تخریب چهره کانادا شده است و در پایان خواستم که رویه مشخص خود را اعلام کنند تا ما نیز تکلیف خود بدانیم.

امروز پاسخ خود را گرفتم و همان افسر سفارت ضمن قبول اینکه بی نظمی هایی بوده است و پیش از این به برخی افراد بدون داشتن نامه ویزا داده اند اعلام کرده است که مقرر شده است از این پس به هیچ کس بدون در دست داشتن نامه درخواست ویزا پاسخ ندهند و از من خواسته است که این پیام را در وب سایت خود اعلام کنم.

از دوستان عزیز مخاطب این سایت می خواهم برای اینکه سهم خود را در کمک به ایجاد نظم در سفارت ادا کرده باشیم بدون داشتن نامه موسوم به پاس ریکویست به سفارت مراجعه نکنید.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar