با ویزای دانشجویی فرزندان یا خرید ملک نمی توان اقامت کانادا را بدست آورد
28 جولای 2018 - 0:53
بازدید 468
6

کانادا دارای یکی از بهترین نظام های آموزشی دنیاست. گزارش تحقیقات اخیر آمریکا (U.S. News and World Report) و ارزیابی 80 کشور جهان از نظر پایداری شرایط اقتصادی، برابری درآمد و شرایط بازار کار نشان داد که کانادا دومین کشور برتر جهان برای مهاجران است و از منظر فاکتور تحصیلات، کانادا مقام اول را دارد.  […]

ارسال توسط :
پ
پ

کانادا دارای یکی از بهترین نظام های آموزشی دنیاست. گزارش تحقیقات اخیر آمریکا (U.S. News and World Report) و ارزیابی 80 کشور جهان از نظر پایداری شرایط اقتصادی، برابری درآمد و شرایط بازار کار نشان داد که کانادا دومین کشور برتر جهان برای مهاجران است و از منظر فاکتور تحصیلات، کانادا مقام اول را دارد. 

تحصیل در کانادا برای دانش آموزان بین المللی مقاطع ابتدایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی میسر است (در استان کبک تحصیل در مقطع ابتدایی و متوسطه 11 سال است و دانش آموزان قبل از ورود به دانشگاه باید 2 سال پیش دانشگاهی بگذرانند اما در سایر استان ها مقطع ابتدایی و متوسطه 12 سال است و پس از آن دانش آموزان می توانند مستقیماً وارد دانشگاه شوند) و داشتن مدرک زبان انگلیسی و فرانسه برای این مقاطع الزامی نیست و از همه مهم تر اینکه پدر، مادر، پدربزرگ یا مادربزرگ می توانند دانش آموزان را در هنگام تحصیل همراهی کنند، اما نمی توانند اقامت کانادا را بگیرند. 

از آنجا که این روزها درخواست برای ویزای تحصیلی کانادا به خصوص تحصیل در مونترال رو به افزایش است، لازم است که نکات زیر را دوباره متذکر شویم: 

  1. بر اساس بند 2 ماده 30 قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان کانادا، همه افراد زیر 18 سال حق تحصیل در کانادا دارند و تنها در شرایطی اجازه تحصیل به آنها داده می شود که والدین شان با ویزای موقتی: ویزای دانشجویی یا ویزای کار در کانادا حضور داشته باشند. این بدین معنی است که فرزند کسی که با ویزای توریستی وارد کانادا شده است، نمی تواند در این کشور تحصیل کند مگر اینکه اجازه تحصیل Studey Permit به عنوان دانش آموز بین المللی دریافت کنند. (Find out if your child needs Study Permit)
  2. دریافت ویزای دانشجویی برای فرزندان، منجر به دریافت اقامت برای والدین نمی شود. برخی از والدین گمان می کنند که اگر برای فرزندان خود ویزای دانشجویی یا دانش آموزی دریافت کنند، خودشان نیز از طریق فرزندان شان می توانند اقامت دائم کانادا را به دست آورند که این تفکر کاملا اشتباه است.
  3. دریافت اقامت کانادا از طریق خرید ملک، ممکن نیست و برخی به اشتباه گمان می کنند که با خرید ملک می توانند اقامت دائم کانادا را به دست آورند.

اگر می خواهید فرزندتان در یکی از مدارس دولتی فرانسه زبان مونترال تحصیل کند، برای ثبت نام ترم زمستان 2019-2020 هنوز فرصت دارید. از خدمات مشاوره تحصیلی کنپارس و تخفیف ویژه کنپارس تا آخر آگوست 2018 استفاده نمایید. 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar