باز شدن پرتال ثبت‌نام انتاریو برای شاخه پیشنهاد کاری کارفرما: نیروی کار خارجی
21 اکتبر 2020 - 15:47
بازدید 577
8

انتاریو در تاریخ 21 اکتبر، پرتال ثبت نام خود را برای شاخه «پیشنهاد کاری کارفرما: نیروی کار متخصص» باز می کند. متقاضیان مهاجرت جهت شرکت در این برنامه انتخاب استانی (PNP) نیاز به داشتن پیشنهاد کاری برای زمان حال و فرم بروز کارفرما دارند. برنامه انتخاب استانی انتاریو (OINP) انتظار دارد شمار زیادی از کاربران […]

ارسال توسط :
پ
پ

انتاریو در تاریخ 21 اکتبر، پرتال ثبت نام خود را برای شاخه «پیشنهاد کاری کارفرما: نیروی کار متخصص» باز می کند.

متقاضیان مهاجرت جهت شرکت در این برنامه انتخاب استانی (PNP) نیاز به داشتن پیشنهاد کاری برای زمان حال و فرم بروز کارفرما دارند.

برنامه انتخاب استانی انتاریو (OINP) انتظار دارد شمار زیادی از کاربران به این سیستم دسترسی داشته باشند.

OINP در بیانیه مطبوعاتی خود گفت: «به دلیل دسترسی مورد انتظار شمار زیادی از کاربران به این سیستم، ممکن است با پیام ترافیک زیاد در سایت مواجه شوید یا در صف اولویت قرار بگیرید. مورد دوم، مشکل فنی نیست و در این مورد نیازی به تماس با OINP وجود ندارد.»

به محض تکمیل ظرفیت ثبت نام، سیستم به صورت خودکار بسته می شود. معمولاً ظرفیت سیستم در همان روز باز شدن پرتال، کامل می شود.

برای ثبت نام در این سیستم، متقاضیان باید به صورت مستقیم از سایت دولتی شاخه پیشنهاد کاری کارفرما: نیروی کار خارجی، به پرتال پرونده الکترونیکی OINP دسترسی پیدا کرده، و سپس روی گزنیه «Submit an application» (ارسال درخواست) کلیک کنند. برای دسترسی به سیستم پرونده الکترونیکی، پیشنهاد می شود که از دسکتاپ، مثل کامپیوتر خانگی و لپتاپ، استفاده شود. این سیستم از دستگاه هایی مثل تلفن همراه و تبلت پشتیبانی نمی کند.

OINP تذکر داده است که حین انجام فرآیند ثبت نام، توجه زیادی به نحوه وارد کردن تاریخ تولد شود. فرمت صحیح تاریخ تولد در پرتال پرونده الکترونیکی، DD/MM/YYYY (سال/ماه/روز) است. OINP تأکید زیادی بر فرمت صحیح تاریخ تولد کرده است، چرا که امکان تغییر آن در آینده وجود ندارد.

این پرتال ثبت نام تنها مختص شاخه پیشنهاد کاری کارفرما: نیروی کار خارجی است. ثبت نام برای شاخه های «پیشنهاد کاری کارفرما: دانشجویان بین المللی» و «فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد» در تاریخ دیگری آغاز می گردد.

 

الزام پیشنهاد کاری برای زمان حال و فرم بروز کارفرما

هنگام ثبت درخواست، پیشنهاد کاری شما باید برای زمان حال باشد. درخواست های جدید که در آن تاریخ احتمالی بازگشت به کار اعلام شده است، مورد قبول نیستند. تمام مدارک پشتیبان، از جمله پیشنهاد کاری بروز با تاریخ قطعی و حتمی شروع به کار، باید ضمیمه درخواست شده باشند.

متقاضیان باید جدیدترین نسخه فرم کارفرما را تکمیل کرده و آن را در تاریخ 21 اکتبر ارسال کنند. اگر چه در فرم کارفرما ذکر شده است که فرم باید ظرف شش ماه پس از امضای آن ارسال شود، اما اطلاعات ثبت شده در آن باید برای زمان حال باشد.

اگر فرم کارفرما پیش از تاریخ 21 اکتبر تکمیل و ارسال شود، درخواست ناقص تلقی شده و بازگشت داده می شود. در صورت عدم ارائه پیشنهاد کاری برای زمان حال، درخواست متقاضی بازگشت داده می شود.

پس از انجام موفقیت آمیز فرآیند ثبت نام، متقاضیان 14 روز فرصت دارند تا درخواست خود را تکمیل و ارسال کنند. می توان از این فرصت جهت آپلود فرم بروز کارفرما استفاده کرد. OINP این مهلت 14 روزه را تمدید نخواهد کرد.

OINP بخش B فرم کارفرما، تحت عنوان «اطلاعات پیروی از مراجع قانونی» را ویرایش کرده است تا ثابت کند آیا کسب وکار کارفرما در حال حاضر از قانون «استانداردهای استخدام انتاریو، 2000» و قانون «سلامتی و امنیت شغلی انتاریو» پیروی می کند یا خیر.

متقاضیان باید به دقت اطلاعات فهرست شده در فرم کارفرما را مرور، و از صحیح بودن تمام پاسخ ها اطمینان حاصل کنند. این امر به جلوگیری از ایجاد وقفه در پردازش درخواست ها کمک می کند.

در صورت مواجه با هر گونه مشکلات فنی هنگام استفاده از پرتال پرونده الکترونیکی OINP، می توانید با آدرس ایمیل زیر، به صورت مستقیم با OINP تماس بگیرید:

[email protected]

از خطا عکس بگیرید و در آن تاریخ، ساعت و جزئیات چگونگی بروز خطا را مشخص کنید.

OINP در سال 2021 قصد دارد برای درخواست های این شاخه، سیستم ابراز علاقه مندی را راه اندازی کند.

 

منبع خبر: Ontario.ca, October 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar