ایرانیان می توانند مانند گذشته از روش سرمایه گذاری کبک برای مهاجرت اقدام کنند
25 ژانویه 2012 - 12:25
بازدید 342
8

علی مختاری؛ افتخار دارم به اطلاع دوستان برسانم که پس از اعلامیه رسمی اداره مهاجرت فدرال در روز ۲۰ ژانویه  و تاکید بر رعایت مقررات تحریم و در عین حال باز کردن راهی برای دریافت مجوزهای موردی از وزارت امور خارجه؛ سرانجام شامگاه ۲۴ ژانویه بخشنامه کبک در خصوص موضوع برنامه سرمایه گذاری کبک و […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

افتخار دارم به اطلاع دوستان برسانم که پس از اعلامیه رسمی اداره مهاجرت فدرال در روز ۲۰ ژانویه  و تاکید بر رعایت مقررات تحریم و در عین حال باز کردن راهی برای دریافت مجوزهای موردی از وزارت امور خارجه؛ سرانجام شامگاه ۲۴ ژانویه بخشنامه کبک در خصوص موضوع برنامه سرمایه گذاری کبک و موضوع تحریم ایرانیان صادر شد و خوشبختانه محدودیتی برای اقدام هموطنان ما حتی آن دسته که در ایران زندگی می کنند نیست. بر اساس این بخشنامه پرونده متقاضیان مانند گذشته در اداره مهاجرت کبک بررسی می شود و در صورت قبولی به اطلاع ایرانیان مقیم ایران می رسد که باید مجوز انتقال پول از وزارت امور خارجه کانادا دریافت کنند که البته این اقدام در زمان مقتضی از سوی کنپارس انجام خواهد شد. اداره مهاجرت کبک نیز فرصت کافی برای دریافت مجوز و نیز انتقال پول به متقاضی خواهد داد. متن بخشنامه در زیر آمده است.

به نظر می رسد دولت فدرال در این مورد مغلوب این بازی شده است و عملا چاره ای جز عقب نشینی در برابر فشار فزاینده مشاورین مهاجرت؛ وکلا؛ بانکهای درگیر و از همه مهمتر دولت کبک که رسما وارد گود شده بود نداشته است. درخواست مجوز انتقال پول نیز بدون نگرانی صادر خواهد شد.

این راه حل در استانهای دیگر مانند مانیتوبا و نیوبرانزویک هم احتمالا مورد توجه خواهد بود ولی هنوز این استانها واکنش رسمی نشان نداده اند.

از سوی دیگر دولت فدرال در نظر دارد بر اساس اخبار رسیده تغییرات زیادی در این برنامه ها اعمال کند از اینروبه نظر می رسد برنامه های استانی به شرط بازگشایی به جز برنامه بریتیش کلمبیا قابل اعتماد نیست و بر این اساس در این زمان تنها برنامه های تجاری قابل اقدام برای ایرانیان سرمایه گذاری کبک و برنامه استان بریتیش کلمبیاست.

بدیهی است هر گونه خبر جدید در این زمینه از طریق این وب سایت به اطلاع شما خواهد رسید.

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar