اولین نشست‌های تخصصی دفتر کاریابی کنپارس در تهران
17 آگوست 2011 - 10:05
بازدید 385
7

همکاران ما در «دفتر مشاوره شغلی و کاریابی بین‌المللی کنپارس» با جدیت در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری اولین سری از نشست‌ها و سمینارهای آموزشی برای آشنایی متقاضیان با مشخصات بازار کار کانادا هستند. این نشست‌ها که بر اساس تجارب قبلی کنپارس در برگزاری نشست‌های مشابه برنامه‌ریزی می‌شوند این بار قرار است خیلی تخصصی‌تر و کاربردی‌تر […]

ارسال توسط :
پ
پ

همکاران ما در «دفتر مشاوره شغلی و کاریابی بین‌المللی کنپارس» با جدیت در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری اولین سری از نشست‌ها و سمینارهای آموزشی برای آشنایی متقاضیان با مشخصات بازار کار کانادا هستند. این نشست‌ها که بر اساس تجارب قبلی کنپارس در برگزاری نشست‌های مشابه برنامه‌ریزی می‌شوند این بار قرار است خیلی تخصصی‌تر و کاربردی‌تر به نیازهای افراد خصوصا موکلین کنپارس پاسخ بگویند.

هدف این است که افراد حاضر در این نشست‌ها با اصلی‌ترین مشخصات یک کاریابی موفق و گام‌ها و مراحل مربوط به آن آشنا شوند و بدانند که در کانادا و حتی قبل از ورود به این کشور، باید دقیقا از کجا شروع کنند و چه فعالیت‌های ضروری را انجام دهند.

به دلیل اهمیتی که بحث تغییر زمینه شغلی Career Transition برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت و کاریابی در کانادا دارد، یک نشست مستقل به این موضوع اختصاص داده شده است که ویژه موکلین شرکت است و تنها آنان و همسرانشان می‌توانند در این نشست شرکت کنند. در این نشست به موضوع اهمیت بحث تغییر زمینه شغلی، ویژگی‌ها، دشواری‌ها و مهم‌ترین نکاتی که باید در این زمینه به آن توجه داشت پرداخته شده است.

موردی که از هم‌اکنون تاکید فراوانی بر آن شده، کاربردی و ملموس بودن نشست‌هاست به گونه‌ای که افراد پس از حضور در آنها عمیقا دریابند مسیر کاریابی را چه در حوزه تخصصی خود و چه در صورتی که نیاز به تغییر زمینه شغلی باشد باید از کجا و به چه شکلی آغاز کنند و چگونه به سرانجام برسانند.

در کنار اینها نشست‌های دیگری هم در نظر گرفته شده که جزییات آن در اخبار تکمیلی به اطلاع شما خواهد رسید.

ثبت نام برای این نشست‌ها به زودی از طریق فروشگاه آنلاین کنپارس آغاز خواهد شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar