جزیره پرنس ادوارد اولین انتخاب خود در سال ۲۰۲۲ را برگزار کرد
23 ژانویه 2022 - 5:30
بازدید 741
17
برنامه مهاجرتی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP) که انتخاب‌های ماهیانه برگزار می‌کند، در ۲۰ ژانویه برای ۱۳۲ متقاضی مهاجرت دعوت‌نامه صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

برنامه مهاجرتی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP) که انتخاب‌های ماهیانه برگزار می‌کند، در ۲۰ ژانویه برای ۱۳۲ متقاضی مهاجرت دعوت‌نامه صادر کرد.

در مجموع ۱۲۱ دعوت‌نامه برای متقاضیان اکسپرس انتری و نیروی کار صادر شد و ۱۱ دعوت‌نامه باقی‌مانده به متقاضیان نیروی تجاری تعلق گرفت که حداقل امتیاز استانیِ ۷۲ داشتند.
جزیره پرنس ادوارد انتخاب‌های خود را برای طول سال از پیش برنامه‌ریزی می‌کند و انتخاب اخیر، اولین انتخاب برنامه‌ریزی شدۀ سال برای این استان دریایی بود. در سال ۲۰۲۱، جزیره پرنس ادوارد برای ۱۸۰۴ متقاضی مهاجرت دعوت‌نامه صادر کرد که ۱۶۹۷ مورد از آن‌ها برای متقاضیان زیرگروه‌های اکسپرس انتری و نیروی کار و ۱۵۷ مورد برای زیرگروه نیروی تجاری بودند.

زیرگروه اکسپرس انتری

زیرگروه اکسپرس انتری با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است. بنابراین برای اقدام از طریق این برنامه، متقاضیان باید در سیستم اکسپرس انتری پروفایل داشته باشند.
اکسپرس انتری سیستمی است که مدیریت برنامه‌های اقتصادی دولت فدرال را بر عهده دارد: برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه نیروی کار فنی فدرال، برنامه تجربه کانادایی.

متقاضیان اکسپرس انتری در سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS) و بر اساس سن، سابقه کار، میزان تحصیلات و دانش زبان در انگلیسی یا فرانسه امتیازدهی و رتبه‌بندی می‌شوند.
دریافت گواهی استانی، ۶۰۰ امتیاز به امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری اضافه و صدور دعوت‌نامه (ITA) از اداره مهاجرت کانادا را برای آن‌ها تضمین می‌کند.

برای دریافت گواهی استانی از جزیره پرنس ادوارد، متقاضیان اکسپرس انتری باید پروفایل ابراز علاقه (EOI) تشکیل بدهند. پروفایل‌های EOI طبق سیستم خاص این استان امتیازدهی می‌شوند، سپس با برگزاری انتخاب‌های ماهانه، از متقاضیان با بیشترین امتیاز دعوت می‌شود تا برای گواهی استانی درخواست دهند.

زیرگروه نیروی کار

زیرگروه نیروی کار برای شهروندان خارجی است که از جزیره پرنس ادوارد پیشنهاد شغلی معتبر دارند. این زیرگروه به سه شاخه تقسیم می‌شود: نیروی کار متخصص، نیروی کارِ مشاغل حیاتی و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی.
متقاضیان این زیرگروه هم باید پروفایل ابراز علاقه ایجاد کنند تا بتوانند برای گواهی استانی درخواست دهند.

زیرگروه نیروی تجاری

متقاضیان زیرگروه تجاری، باید الزاماتِ دریافت حداقل امتیاز استانی را داشته باشند. امتیاز در هر انتخاب متفاوت است.
دعوت‌نامه‌هایی که جزیره پرنس ادوارد در انتخاب اخیر خود صادر کرده، تحت زیرگروه پروانه کار و برای کارآفرینان خارجی بودند که می‌خواهند تجارتی در جزیره پرنس ادوارد راه‌اندازی و اداره کنند.

خدمات شرکت کنپارس

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.
همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ ۰۹۲۲۴۶۳۵۴۵۲ و ۰۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶ از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.
*لطفاً توجه داشته باشید که برای اقدام از طریق برنامه‌های فوق، در صورت نیاز به پیشنهاد شغلی، باید پیش از مراجعه به شرکت کنپارس آن را تهیه فرمایید. شرکت کنپارس خدمات دریافت پیشنهاد کار به متقاضیان ارائه نمی‌دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar