انتقال پرونده ایرانیان از نمایندگی کانادا در مالزی به سفارت این کشور در دمشق
10 ژوئن 2010 - 18:42
بازدید 377
10

علی مختاری   در یکی دو ماه گذشته تعداد قابل توجهی از پرونده های نیروی متخصص فدرال که در مالزی فایل شده بودند به دمشق منتقل شده اند و این احتمال وجود دارد که بقیه پرونده ها نیز به همین ترتیب در اختیار سفارت کانادا در دمشق قرار گیرند. دلیل این امر یکسان نگری در تصمیم […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری

 

در یکی دو ماه گذشته تعداد قابل توجهی از پرونده های نیروی متخصص فدرال که در مالزی فایل شده بودند به دمشق منتقل شده اند و این احتمال وجود دارد که بقیه پرونده ها نیز به همین ترتیب در اختیار سفارت کانادا در دمشق قرار گیرند. دلیل این امر یکسان نگری در تصمیم گیری در مورد پرونده ها اعلام شده است.

 

این اتفاق اگر چه ممکن است کمی به زمان رسیدگی پرونده های ایرانیان ساکن مالزی بیافزاید ولی از سوی دیگر خطر رد شدن بی دلیل پرونده ها را کاهش می دهد. بنا به تجربه پرونده های پیشین افسران شاغل در نمایندگی کانادا در کوالالامپور که در بررسی پرونده های متقاضیان آسیای شرقی تخصص دارند، با سیستم تحصیلی و کاری ایران چندان آشنا نیستند و در تصمیم گیری در خصوص این پرونده ها مشکل دارند. این عدم آشنایی موجب آن شده بود که افسر پرونده گاه بارها متقاضی را به مصاحبه فرا خواند حال آنکه در دمشق  حتی یک متقاضی  از سال گذشته تاکنون به مصاحبه دعوت نشده است.

 

در صورتی که ساکن مالزی هستید و از طریق این شرکت اقدام کرده اید به محض دریافت نامه مراتب انتقال پرونده به اطلاع شما خواهد رسید.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar