انتظار برای آغاز مرحله دوم مسابقه هفت سین
29 مارس 2011 - 12:30
بازدید 512
7

همانطور که پیشتر اعلام شده بود زمان دریافت عکس‌های سفره هفت سین راه‌یافتگان به مرحله دوم در این هفته به پایان می‌رسد. البته بر اساس گفته‌های مسئول محترم برنامه، به دلیل اینکه برخی شرکت کنندگان هنوز عکس‌ها را ارسال نکرده‌اند گویا زمان دریافت آثار تا آغاز هفته آینده تمدید شده است اما کار بر روی […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانطور که پیشتر اعلام شده بود زمان دریافت عکس‌های سفره هفت سین راه‌یافتگان به مرحله دوم در این هفته به پایان می‌رسد. البته بر اساس گفته‌های مسئول محترم برنامه، به دلیل اینکه برخی شرکت کنندگان هنوز عکس‌ها را ارسال نکرده‌اند گویا زمان دریافت آثار تا آغاز هفته آینده تمدید شده است اما کار بر روی عکس‌های دریافت شده آغاز شده و مرحله دوم مسابقه در هفته آینده قطعا شروع خواهد شد. مسابقه‌ای بسیار تنگاتنگ که در هر هفته تعدادی قربانی خواهد داشت و آن دسته از کسانی‌که پایین‌ترین آرا را دریافت کنند حذف خواهند شد.

در مرحله دوم چه خواهد شد؟

به محض آغاز مرحله دوم، همه مخاطبان سایت می‌توانند به عنوان داور مسابقه به عکس‌های شرکت کنندگان مرحله دوم رای دهند. در هر هفته تعدادی حذف می‌شوند و سه اثر برتر هم جایزه می‌گیرند اما برای جذاب‌تر شدن مسابقه، اسامی برندگان تا هفته نهایی اعلام نخواهد شد و تنها حذف‌شدگان مشخص می‌شوند. بدیهی است که با کاهش تعداد شرکت کنندگان، رقابت بین آنها که باقی مانده‌اند دشوارتر خواهد شد.

پیشتر، مسئولین مسابقه از شرکت کنندگان مرحله دوم خواسته‌اند تا ۷ قطعه عکس از زوایای مختلف سفره هفت‌سین خود ارسال کنند. هدف این بوده که در هر هفته و با آغاز یک گام جدید در مرحله دوم، عکس تازه‌ای به نمایش دراید تا مخاطبان بتوانند داوری بهتری داشته باشند. بدیهی است که در مرحله دوم علاوه بر اینکه سلیقه شرکت کنندگان در طراحی و چینش عناصر سفره مهم است، هنر آنها در عکاسی و نحوه درست معرفی ظرایف سفره‌اشان هم اهمیت دارد پس به این بخش نباید بی‌تفاوت بود.

دیگران چه می‌کنند؟ همه ما برای داوری مرحله دوم به این مسابقه فراخوانده شده‌ایم. کافی است که هر هفته در فاصله زمانی اختصاص داده شده برای اعلام نظر، رای خود را مشخص کنیم. با این کار می‌توانیم آثاری را که بهتر می‌دانیم برای برنده شدن و کسب جوایز حمایت کنیم و آثاری را که ضعیف می‌دانیم به سمت حذف از مسابقه سوق دهیم و البته، برای دستیابی به جایزه ویژه داوری شانس خود را امتحان کنیم. پنج هفته و در هر هفته سه جایزه برای داوران، یعنی ۱۵ فرصت برای برنده شدن وجود دارد پس معطل نکنیم.

آیا خود شرکت کنندگان هم می‌توانند به داوری آثار بپردازند؟ آری، همه مخاطبان از جمله شرکت کنندگان مرحله دوم هم می‌توانند در مسابقه شرکت کنند و با این کار مطمئن باشند که حتما بدون حامی نخواهند ماند؟

چه کسی برنده نهایی مسابقه طولانی هفت سین کنپارس خواهد شد؟ برای آگاهی از این نکته باید تا گام آخر – خان هفتم- انتظار کشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar