انتخاب ۲۹ مارچ ۲۰۲۳ اکسپرس انتری
08 آوریل 2023 - 8:15
بازدید 304
7
در این انتخاب ۷۰۰۰ دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرتی صادر شد
ارسال توسط :
پ
پ

در این انتخاب ۷۰۰۰ دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرتی صادر شد

در تاریخ ۲۹ مارچ ۲۰۲۳، اداره مهاجرت کانادا سومین انتخاب خود را در طی ۱۴ روز اخیر انجام داده و  مجدداً۷۰۰۰ دعوتنامه صادر کرد. از آنجایی که این انتخاب هم مانند دو انتخاب قبلی  برای تمام برنامه‌های تحت اکسپرس انتری بود، دعوت نامه‌هایی برای متقاضیان واجد شرایط برنامه تجربه کانادایی  (CEC)، برنامه نیروی متخصص فدرال   (FSWP) و برنامه نیروی متخصص فنی فدرال  (FSTP) صادر شد. 

متقاضیان برای دعوت نیاز به حداقل ۴۸۱ امتیاز در سیستم جامع رتبه‌بندی  (CRS) داشتند که ۳ امتیاز کمتر از حداقل امتیاز لازم در انتخاب قبلی یعنی انتخاب تاریخ ۲۳ مارچ بود. 

کانادا اکنون در طی دو هفته گذشته ۲۱ هزار دعوتنامه اکسپرس انتری صادر کرده است.

۳ انتخاب اخیر  هرکدام با ۷۰۰۰ دعوتنامه بزرگ‌ترین انتخاب‌هایی هستند که تاکنون در همه برنامه‌های اکسپرس انتری برگزار شده‌اند.  البته بعد از دوران وقفه پیش آمده ناشی از شیوع کرونا در فوریه ۲۰۲۱ ، ۲۷ هزار و ۳۳۲ دعوتنامه برای متقاضیان تجربه کانادایی صادر شد که بزرگترین انتخاب تاریخ اکسپرس انتری به شمار می‌آید.   

انتخاب ۲۹ مارچ، پنجمین انتخاب در همه برنامه‌های اکسپرس انتری کانادا در سال ۲۰۲۳ است. در هرکدام از دو انتخاب اول ۵۵۰۰ دعوتنامه صادر شد. همچنین یک انتخاب با هدف متقاضیان نیروی متخصص فدرال و سه مورد برای متقاضیان برنامه انتخاب استانی انجام شده است. 

اکنون کانادا پس از دعوت از ۴۵ هزار و ۱۱۵ متقاضی در  کل سال ۲۰۲۲، ۳۸ هزار و ۲۶۰ دعوتنامه را در سال ۲۰۲۳ صادر کرده است. 

 اداره مهاجرت رکورد ۱۱۴ هزار و ۴۳۱ دعوتنامه را در سال ۲۰۲۱ برای همه متقاضیان تجربه کانادایی و انتخاب استانی صادر کرد. رکورد قبلی ۱۰۷ هزار و ۳۵۰ دعوتنامه در سال ۲۰۲۰ بود. 

ظرفیت هدف مهاجرتی کانادا برای سال ۲۰۲۳، دعوت از ۴۶۵ هزار متقاضی مهاجرتی است. هر سال اداره مهاجرت یک برنامه جدید منتشر  و در آن تعداد مهاجرانی که امیدوار است طی سه سال آینده جذب کند را مشخص می‌کند. 

بر اساس «قانون تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی»، متقاضیان دارای حداقل امتیاز، تنها درصورتی انتخاب می‌شدند که مشخصات اکسپرس انتری خود را قبل از روز ۱۴ فوریه ۲۰۲۳، ساعت  ۰۳:۳۵ صبح به وقت شرقی کانادا ثبت کرده باشند. 

انتخاب اخیر نهمین دور صدور دعوتنامه تحت سیستم اکسپرس انتری در سال ۲۰۲۳ و در مجموع دویست و چهل و پنجمین دور بود. 

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

تاثیر NOC جدید در اکسپرس انتری

انتخاب ۱۵ مارچ ۲۰۲۳ اکسپرس انتری

انتخاب ۲۳ مارچ ۲۰۲۳ اکسپرس انتری

اکسپرس انتری چیست؟

اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست برای سه برنامه مهاجرتی کانادا است: تجربه کانادایی (Canada Experience Class)، نیروی متخصص فدرال (Federal Skilled Worker Program) و نیروی متخصص فنی فدرال (Federal Skilled Trades Program) و متقاضیان برنامه انتخاب استانی (Provincial Nomination Programs) در سیستم اکسپرس انتری در حال حاضر واجد شرایط حداقل یکی از این برنامه‌ها هستند.

اکسپرس انتری از یک سیستم مبتنی بر امتیاز، سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS) برای رتبه‌بندی پروفایل‌های متقاضیان استفاده می‌کند. متقاضیانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند یک دعوتنامه برای درخواست (ITA) دریافت می‌کنند و سپس می‌توانند برای اقامت دائم درخواست دهند.

پس از درخواست متقاضی، افسر اداره مهاجرت درخواست را بررسی و تصمیم‌گیری می‌کند. نیاز به احراز هویت بیومتریک است، همینطور افسر ممکن است مصاحبه‌ای ترتیب داده یا مدارک بیشتری درخواست کند. پس از تکمیل مدارک، در صورت تایید، متقاضی اقامت دائم کانادا را دریافت کرده و یک قدم به اخذ شهروندی کانادا نزدیک می‌شود.

طبق اعلام اداره مهاجرت کانادا به درخواست‌های جدید ظرف شش ماه رسیدگی خواهد شد و متقاضیان ۶۰ روز فرصت دارند تا درخواست‌های خود را ارسال کنند.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

پاسخ به سولات رایج در مورد اکسپرس انتری

در صورت تماس با کنپارس از چه خدماتی بهره‌مند خواهید شد؟

  • مشاوره رایگان و حرفه‌ای با مشاورین باتجربه و کارآزموده کنپارس
  • بررسی شرایط متقاضی برای برنامه‌های مهاجرتی
  • بررسی شانس دریافت ویزا 
  • بستن قرارداد با کنپارس
  • ارائه فهرست مدارک مورد نیاز
  • ارائه راهنمایی‌های لازم در زمینه مدارک و چگونگی تهیۀ آنها 
  • جمع‌آوری مدارک افراد و استانداردسازی آنها
  • استانداردسازی رزومه کاری افراد در شبکه‌های اجتماعی(LinkedIn)
  • تکمیل فرم‌های درخواست
  • ثبت پرونده
  • پیگیری پرونده
  • اعلامِ به‌روزرسانی‌ها
  • همراهی با متقاضی تا دریافت نتیجۀ ویزا
  • در صورت رد ویزا، پیگیری و درخواست تجدید نظر (در صورت نیاز) 

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar