انتخاب بریتیش کلمبیا در حوزه تکنولوژی
04 می 2020 - 11:39
بازدید 459
9

در تاریخ 29 آوریل، بریتیش کلمبیا از 75 متقاضی در گروه های مهاجرت از طریق مهارت ها(SI)  و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا(EEBC)  دعوت کرد تا از طریق برنامه تکنولوژی برای اقامت دائم درخواست کنند. بریتیش کلمبیا برای متقاضیانی دعوتنامه صادر کرده است که دارای پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در 29 شغل حوزه تکنولوژی ( Tech […]

ارسال توسط :
پ
پ

در تاریخ 29 آوریل، بریتیش کلمبیا از 75 متقاضی در گروه های مهاجرت از طریق مهارت ها(SI)  و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا(EEBC)  دعوت کرد تا از طریق برنامه تکنولوژی برای اقامت دائم درخواست کنند.

بریتیش کلمبیا برای متقاضیانی دعوتنامه صادر کرده است که دارای پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در 29 شغل حوزه تکنولوژی ( Tech Pilot) بودند.

حداقل امتیاز لازم، هم برای متقاضیان نیروی متخصص و هم برای فارغ التحصیلان خارجی در هر دو گروه مهاجرت از طریق مهارت ها(SI) و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (EEBC) 85 بود.

متقاضیان اکسپرس انتری استان (EEBC) باید در هر دو سیستم اکسپرس انتری فدرال و سیستم ثبت مهاجرت نیروی متخصص بریتیش کلمبیا (SIRS) ثبت نام کنند.

متقاضیان در سیستم اکسپرس انتری با نامزدی استانی، 600 امتیاز اضافی علاوه بر امتیاز جامع سیستم رتبه بندی (CRS) دریافت می کنند.

متقاضیان در گروه های مهاجرت از طریق مهارت ها (SI) فقط باید در سیستم ثبت مهاجرت نیروی متخصص (SIRS) ثبت نام کنند.

به نامزدها بر اساس فاکتورهایی از قبیل تحصیلات، تجربه کاری و مهارت زبانی، امتیاز داده می شود و در انتخاب هفتگی حوزه تکنولوژی (Tech Pilot) برای نامزدهای با بالاترین امتیاز دعوتنامه صادر می شود.

بریتیش کلمبیا در سال 2017 برای کمک به بخش تکنولوژی این استان در راستای جذب نیروی کار خارجی از Tech Pilot  رونمایی کرد. این تصمیم برای کمک به جذب نیروی کار متخصص خارجی در بخش تکنولوژی ایجاد شد. هدف این برنامه، اطمینان از دسترسی بخش تکنولوژی بریتیش کلمبیا به استعدادهای لازم برای رشد خود است.

متقاضیان در حوزه تکنولوژی از داشتن پیشنهاد شغلی دائمی و تمام وقت که در بیشتر گروه های مهاجرت تحت مدیریت برنامه نامزدی استان بریتیش کلمبیا (BC PNP) اعمال می شود، معاف هستند.

با این وجود آنها باید حداقل یک پیشنهاد شغلی یکساله داشته باشند.

در انتخاب دور قبل که در تاریخ 21 آوریل برگزار شد، 91 دعوتنامه صادر شد و حداقل امتیاز لازم 85 بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar