برگزاری انتخاب‌های انتاریو، کبک، مانیتوبا و بریتیش کلمبیا
28 مارس 2022 - 6:28
بازدید 601
6
استان‌های انتاریو، کبک، مانیتوبا و بریتیش کلمبیا نتیجه انتخاب‌های خود را منتشر کردند که از ۲۱ تا ۲۵ مارچ ۲۰۲۲ برگزار شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

استان‌های انتاریو، کبک، مانیتوبا و بریتیش کلمبیا نتیجه انتخاب‌های خود را منتشر کردند که از ۲۱ تا ۲۵ مارچ ۲۰۲۲ برگزار شده است.

هفته گذشته، کبک نتیجه انتخاب خود را منتشر، بریتیش کلمبیا دور دیگری از انتخاب‌های هفتگی خود را برگزار و انتاریو و مانیتوبا نیز انتخابی را برگزار کردند.

در میان مسیرهای متعدد مهاجرت به کانادا، برنامه‌های مهاجرتی استانی به استان‌های کانادا اجازه می‌دهند تا برنامه‌های مهاجرتی خود را تنظیم کنند. کبک بیش از هر استان دیگری در سیستم مهاجرتی خود استقلال دارد و در برنامه‌های مهاجرتی استانی شرکت نمی‌کند که در همکاری با دولت فدرال انجام می‌شوند.

افرادی که می‌خواهند از طریق سیستم مهاجرتی استانی مهاجرت کنند، ابتدا باید پروفایلی را در سیستم ابراز علاقه ایجاد و ارسال کنند. سپس مقامات استانی از متقاضیانی دعوت می‌کنند که پروفایل آن‌ها با معیارهای یک برنامه مهاجرتی مطابقت دارد. پس از آن متقاضیان دعوت‌شده برای گواهی استانی یا گواهی انتخاب کبک (CSQ) درخواست می‌دهند.

سیستم ابراز علاقه برای کبک، آریما (Arrima) نام دارد. برنامه‌های مهاجرتی استانی ممکن است سیستم‌های ابراز علاقه خود را داشته باشند یا متقاضیانی را دعوت کنند که در سیستم اکسپرس انتری، تحت مدیریت فدرال، پروفایل دارند.

اکسپرس انتری یک سیستم مبتنی بر امتیاز است که در آن از متقاضیان با بالاترین امتیاز دعوت می‌شود تا برای اقامت دائم درخواست دهند. داشتن گواهی استانی از یک برنامه مهاجرتی استانیِ همسو با اکسپرس انتری، ۶۰۰ امتیاز به امتیاز متقاضیان در سیستم اکسپرس انتری اضافه می‌کند. این امتیاز فوق‌العاده، پروفایل متقاضیان را در مجموعه اکسپرس انتری ارتقا داده و شانس آن‌ها را برای دریافت دعوت‌نامه برای اقامت دائم افزایش می‌دهد.

در زیر نتیجه انتخاب‌های استانی هفته گذشته به همراه جزئیات آخرین انتخاب آریمای کبک آمده است.

برگزاری انتخاب انتاریو

برنامه مهاجرتی انتاریو (OINP) برای ۴۷۱ متقاضی دعوت‌نامه صادر کرد که ممکن است واجد شرایط دریافت گواهی استانی از طریق زیرگروه نیروی کار فنی اکسپرس انتری – انتاریو باشند. متقاضیان دعوت‌شده پروفایل‌های خود را بین ۲۴ مارچ ۲۰۲۱ و ۲۴ مارچ ۲۰۲۲ ارسال کرده بودند و حداقل امتیازشان در سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS)، ۳۵۰ بود.

زیرگروه نیروی کار فنی اکسپرس انتری – انتاریو مسیری برای دریافت اقامت دائم برای متقاضیان برنامه نیروی کار فنی فدرال و برنامه تجربه کانادایی ارائه می‌دهد. انتاریو از متقاضیان واجد شرایط دعوت می‌کند تا برای گواهی استانی درخواست دهند.

برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید با اجازه کار معتبر در انتاریو زندگی و کار کنند. آن‌ها همچنین باید حداقل یک سال سابقه کار تمام‌وقت یا معادلِ پاره‌وقت آن را داشته باشند. متقاضیان باید سابقه کار مورد نظر را از این استان و در یک شغل فنی کسب کرده باشند که در سیستم طبقه‌بندی مشاغل کانادا (NOC)، تحت گروه کوچک ۶۳۳ یا گروه‌های اصلی ۷۲، ۷۳ یا ۸۲ فهرست شده باشد.

برگزاری انتخاب مانیتوبا

برنامه مهاجرتی مانیتوبا (MPNP) در تاریخ ۲۴ مارچ ۲۰۲۲ انتخابی را برگزار و برای ۱۹۱ متقاضی مهاجرت دعوت‌نامه صادر کرده تا برای گواهی استانی درخواست دهند.
این دعوت‌نامه‌ها از طریق سه برنامه مهاجرتیِ استانی صادر شده‌اند:

⦁ نیروی کار متخصص در مانیتوبا: ۱۰۲ دعوت‌نامه با حداقل امتیاز EOI، ۷۶۹

⦁ نیروی کار متخصص در خارج از کانادا: ۶۴ دعوت‌نامه با حداقل امتیاز EOI، ۷۱۲

⦁ زیرگروه فارغ‌التحصیلان بین‌المللی: ۲۵ دعوت‌نامه بدون نیاز به امتیاز EOI

از مجموع افرادی که دعوت شده‌اند، ۴۳ نفر دارای پروفایل در سیستم اکسپرس انتری بودند.

متقاضیانِ دریافت دعوت‌نامه از مانیتوبا، باید یک پروفایل ابراز علاقه برای مهاجرت در MPNP ثبت کنند. این کار آن‌ها را در موقعیت دریافت دعوت‌نامه (LAA) از طریق نیروی کار متخصص در مانیتوبا و نیروی کار متخصص در خارج از کانادا قرار می‌دهد.

سپس مانیتوبا متقاضیان را بر اساس عوامل انسانی و همچنین ارتباط آن‌ها با استان، از ۱۰۰۰ رتبه‌بندی می‌کند. پس از آن MPNP برای متقاضیان واجد شرایط دعوت‌نامه صادر می‌کند تا برای گواهی استانی درخواست دهند.

برگزاری انتخاب بریتیش کلمبیا

برنامه مهاجرتی استان بریتیش کلمبیا (BC PNP) در ۲۲ مارچ ۲۰۲۲ دور دیگری از انتخاب‌های هفتگی خود را برگزار کرد. حدود ۲۰۴ متقاضی مهاجرت به استان بریتیش کلمبیا دعوت‌نامه دریافت کردند تا برای گواهی استانی درخواست دهند.

در مجموع ۱۳۲ نفر از این متقاضیان از طریق انتخاب عمومی دعوت شدند و باید شرایط یکی از برنامه‌های مهاجرت از طریق تخصص (SI) یا اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (EEBC) را داشتند. این برنامه‌ها از طریق “سیستم ثبت‌نام مهاجرت از طریق تخصص” (SIRS) مدیریت می‌شوند.

متقاضیانی که در این انتخاب دعوت‌نامه دریافت کردند از زیرگروه‌های نیروی کار متخصص، فارغ‌التحصیلان بین‌المللی و همچنین نیروی کار مبتدی و نیمه‌حرفه‌ای بودند. حداقل امتیاز متقاضیان، بسته به برنامه‌ای که واجد شرایط آن بودند، بین ۷۷ تا ۱۲۸ بود.

بریتیش کلمبیا چهار انتخاب هم برای متقاضیانِ مشاغل هدفمند برگزار کرد:

۴۷ مربی خردسالان با حداقل امتیاز ۷۸

۱۱ نیروی کار در حوزه بهداشت و درمان با حداقل امتیاز ۷۸

کمتر از پنج دستیار مراقبت‌های بهداشتی با حداقل امتیاز ۶۳

۹ دامپزشک و کارشناس فنی بهداشت حیوانات با حداقل امتیاز ۷۸

برگزاری انتخاب آریمای کبک

اداره مهاجرت کبک (MIFI)، در انتخاب آریمای اخیر خود که در ۱۰ مارچ برگزار شد، برای ۵۰۶ نیروی کار متخصص دعوت‌نامه صادر کرد تا برای انتخاب دائم درخواست دهند. دعوت‌نامه‌ها برای متقاضیانی صادر شده است که تحت برنامه نیروی متخصص کبک (QSWP) درخواست داده‌اند.

متقاضیان دعوت‌شده باید در سیستم ابراز علاقه آریما (Arrima) پروفایل با حداقل امتیاز ۵۷۷ و یک پیشنهاد شغلی معتبر از خارج از منطقه شهری مونترال داشتند.
جدول زیر فهرست مشاغلی است که صاحبان آن‌ها واجد شرایط دریافت دعوت‌نامه در این انتخاب بودند:

۰۲۱۳ NOC مدیران سیستم‌های اطلاعاتی و کامپیوتری

NOC 2147 مهندسان کامپیوتر (به‌جز مهندسان و طراحان نرم‌افزار)

NOC 2171 تحلیلگران و مشاوران سیستم‌های اطلاعاتی

NOC 2172 تحلیلگران پایگاه داده و مدیران داده

NOC 2173 مهندسان و طراحان نرم‌افزار

NOC 2174 برنامه نویسان کامپیوتر و توسعه‌دهندگان رسانه‌های تعاملی

NOC 2175 طراحان و توسعه‌دهندگان وب

NOC 2241 تکنسین‌ها و کارشناسان فنی مهندسی برق و الکترونیک

NOC 2281 تکنسین‌های شبکه‌های کامپیوتری

NOC 2282 تکنسین‌های پشتیبانی کاربر

NOC 2283 تکنسین‌های تست سیستم‌های اطلاعاتی

NOC 3012 پرستاران و پرستاران روان‌پزشکی دارای مجوز

NOC 3233 کمک پرستاران دارای پروانه کار

NOC 3413 دستیاران پرستار، بهیاران و کارکنان خدمات بیمار

NOC 4031 معلمان دبیرستان

NOC 4032 معلمان مدارس ابتدایی و مهدکودک‌ها

NOC 4214 مربیان خردسالان و دستیاران آن‌ها

NOC 5131 تهیه‌کنندگان، کارگردانان، طراحان رقص و مشاغل مرتبط

NOC 5223 تکنسین‌های گرافیک

NOC 5241 طراحان گرافیک و تصویرگران

خدمات شرکت کنپارس

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ ۰۹۲۲۴۶۳۵۴۵۲ و ۰۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶ از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.
*لطفاً توجه داشته باشید که شرکت کنپارس خدمات دریافت پیشنهاد کار به متقاضیان ارائه نمی‌دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar