الزام قانونی متقاضی به معرفی مشاور یا وکیل خود
03 آگوست 2011 - 7:09
بازدید 351
8

علی مختاری؛ مراجعاتی داشته ایم از متقاضیان مهاجرتی که به افراد و یا شرکتهای غیر مجاز برای فعالیت در امر مهاجرت از نظر دولت کانادا و کبک مراجعه کرده اند و به تصور اینکه پرونده آنها به دست وکیل و یا مشاوری مجاز به سیستم مهاجرت سپرده می شود با آنها قرارداد بسته اند (و […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

مراجعاتی داشته ایم از متقاضیان مهاجرتی که به افراد و یا شرکتهای غیر مجاز برای فعالیت در امر مهاجرت از نظر دولت کانادا و کبک مراجعه کرده اند و به تصور اینکه پرونده آنها به دست وکیل و یا مشاوری مجاز به سیستم مهاجرت سپرده می شود با آنها قرارداد بسته اند (و در مواردی حتی برگه نمایندگی را نیز امضا کرده اند) ولی اکنون نامه ای از دفتر اداره مهاجرت فدرال در دمشق دریافت کرده اند که حاوی نکات زیر است:

۱– شما در پرونده خود اشاره ای به داشتن نماینده و یا وکیل نکرده اید حال آنکه دلایل قابل قبولی وجود دارد که نشان می دهد که از خدمات فرد غیرمجازی استفاده کرده اید.

۲- توجه داشته باشید که کتمان داشتن نماینده و یا مشاور و یا وکیلی که در مقابل وجه به شما خدمات مشاوره ارایه کرده است به معنی Misrepresentation است و موجب خواهد شد که به مدت دو سال اجازه سفر به کانادا و یا ارایه درخواست به این کشور را از دست بدهید ضمن اینکه این سابقه تا ابد در پرونده شما در اداره مهاجرت کانادا باقی می ماند.

۳- اگر مایلید از خدمات افراد مجاز استفاده کنید با تکمیل فرم پیوست در این خصوص اقدام کنید اگر چه اجباری در داشت نماینده ندارید.

موارد بالا  فرازهای نامه ارسالی از دمشق به این عزیزان است. طرفه اینکه برخی از آنها با شرکتهای معروفی هم طرف قراردادند ولی ظاهرا بعضی از این دوستان خود پروانه کار ندارند و مایل هم نیستند برای حفظ سود بیشتر پرونده ها را به همان مشاورینی که در سایت خود اعلام کرده اند واگذار کنند و پرونده را بدون داشتن فرم نمایندگی و با امضای خود متقاضی ارسال می کنند. اداره مهاجرت اما با توجه به شباهتهای اجتناب ناپذیر پرونده های یک موسسه به راحتی می تواند تشخیص دهد که این پرونده از سوی خود فرد تهیه شده و یا اینکه از خدمات موسسه ویژه ای استفاده کرده است.

اما متقاضیان چه می توانند بکنند:

۱- به شرکتی که با آن کار کرده اید و احتمال می دهید چنین تخلفی از آنها سر بزند مراجعه کنید و اطمینان حاصل کنید که نماینده ای در پرونده دارید که اگر چنین نیست قبل از دریافت نامه با دمشق دراین مورد مکاتبه کنید.

۲- قرارداد خود با آن شرکت را ترجمه کنید و به همراه نامه ای به اداره مهاجرت توضیح دهید که با این شرکت قرارداد داشته اید و فرمهای نمایندگی را هم امضا کرده اید اما این موضوع به دلایلی که شما نمی دانید از سوی آن شرکت کتمان شده است و بخواهید که از این پس با شما و یا نماینده جدید شما مکاتبه کنند.

۳- اگر مایل به داشتن وکیل و یا مشاور مجاز هستید این بار در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar