آیا می‌توان همزمان برای ۲ برنامه مهاجرتی اقدام کرد؟
23 اکتبر 2022 - 4:45
بازدید 165
3
قانون مهاجرت کانادا ثبت درخواست‌ برای برنامه‌های متعدد مهاجرتی را ممنوع نکرده است
ارسال توسط :
پ
پ

قانون مهاجرت کانادا ثبت درخواست‌ برای برنامه‌های متعدد مهاجرتی را ممنوع نکرده است

با وجود بیش از ۱۰۰ برنامه مهاجرتی کانادایی در گروه اقتصادی این سوال پیش می‌آید که آیا می‌توان همزمان برای بیش از یک برنامه مهاجرتی درخواست داد؟ یا می‌توان به طور همزمان هم برای اکسپرس انتری و هم برای برنامه انتخاب استانی (PNP) اقدام کرد؟ امکان ثبت دو پروفایل اکسپرس انتری وجود دارد؟ آیا هزینه ثبت درخواست مهاجرت به کانادا قابل استرداد است؟

ابتدا باید بگوییم که بله، امکان واجد شرایط بودن برای بیش از یک برنامه مهاجرتی وجود دارد اما در نظر داشته باشید در صورت پذیرش در یکی از برنامه‌ها از برنامه دیگر انصراف دهید و  هزینه پرداختی برای بررسی پرونده شما برای ثبت درخواست به هیچ عنوان از سوی اداره مهاجرت کانادا (IRCC) قابل استرداد نیست. 

قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان (The Immigration and Refugee Protection Act)، ثبت درخواست‌های متعدد را ممنوع نمی کند. با این حال، قبل از نهایی شدن یکی از درخواست‌ها، افسر مهاجرت به متقاضی توصیه می‌کند که باید از درخواست یا درخواست‌های دیگر انصراف دهد.  

نمی‌توانید بیش از یک پروفایل اکسپرس انتری داشته باشید

قانون مهاجرت کانادا اجازه نمی‌دهد بیش از یک پروفایل در یک زمان داشته باشید. طبق اعلام وب‌سایت اداره مهاجرت، داشتن بیش از یک پروفایل شانس دعوت شدن را بالا نمی‌برد و باعث نمی‌شود که از طریق برنامه دیگری دعوت شوید. 

با این حال، می‌توانید همسر یا شریک قانونی خود را در برنامه اکسپرس انتری خود بگنجانید. در هنگام درخواست برای برنامه‌های تحت مدیریت سیستم اکسپرس انتری از بین زوجین تنها یک شریک به عنوان متقاضی اصلی(PA) انتخاب می‌شود، معمولا متقاضی اصلی کسی است که  امتیاز بالایی در سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS) دارد. متقاضی اصلی می‌‌تواند یک همسر و فرزندان وابسته را به برنامه اضافه کند. 

داشتن پروفایل در سیستم اکسپرس انتری تضمینی برای دریافت دعوتنامه درخواست (ITA) نیست. اگر امتیاز شما در سیستم جامع رتبه‌بندی با حداقل امتیاز لازم در انتخاب اکسپرس انتری مطابقت داشته باشد، ممکن است دعوتنامه درخواست دریافت کنید.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

اکسپرس انتری، امیدوارکننده‌ترین راه جذب نیروی کار

چرا مهاجران آینده درخشانی در بازار کار کانادا دارند؟

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹ یا ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar