اقدام اداره مهاجرت در هشدار به متقاضیان در ارتباط با کلاهبرداران و حمایت ویژه CSIC از این اقدام
11 مارس 2009 - 0:06
بازدید 421
13

  نگارش: علی مختاری بنا بر گزارش وب سایت رسمی وزارت مهاجرت کانادا آقای جیسن کنی وزیر مهاجرت طی مراسمی ویدیوی مربوط به هشدار به متقاضیان مهاجرت در ارتباط با کلاهبرداران در این حوزه را معرفی و ویدیوی مزبور روی وب سایت این وزارتخانه قرار گرفت. در این ویدیو ضمن اشاره به اینکه افرادی در […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

نگارش: علی مختاری

بنا بر گزارش وب سایت رسمی وزارت مهاجرت کانادا آقای جیسن کنی وزیر مهاجرت طی مراسمی ویدیوی مربوط به هشدار به متقاضیان مهاجرت در ارتباط با کلاهبرداران در این حوزه را معرفی و ویدیوی مزبور روی وب سایت این وزارتخانه قرار گرفت. در این ویدیو ضمن اشاره به اینکه افرادی در کشورهای مختلف بدون داشتن مجوز و دانش کافی متقاضیان مهاجرت را با وعده های توخالی دریافت اقامت و نیز دادن شغل با درآمد بالا فریب داده و با دریافت مبالغی کلان از آنان کلاهبرداری می کنند، به طور گذرا  انجمن متخصصین مهاجرت معرفی شده و به متقاضیان  توصیه می کند برای مصون ماندن از دام کلاهبرداران تنها  از خدمات افراد معتبر برای این منظور استفاده کنند.

ازقرار اطلاع اداره مهاجرت کانادا در نظر دارد اقدامات جدی در شناسایی افراد غیر مجاز فعال در زمینه مهاجرت در کشورهای مختلف انجام داده و مانع از فعالیت غیر قانونی آنها گردد. 

انجمن متخصصین مهاجرت نیز امروز طی بیانیه ای از این اقدام اداره مهاجرت کانادا حمایت کرده و از وزیر مهاجرت برای این اقدام تشکر کرده است.

برای دیدن ویدیو اینجا را کلیک کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar