از ۴ جولای دارندگان سوپر ویزا می توانند، ۷ سال در کانادا بمانند
11 ژوئن 2022 - 4:49
بازدید 402
15
دارندگان سوپر ویزای پدر، مادر و پدربزرگ‌ و مادربزرگ‌ها از این پس می‌توانند تا ۷ سال در کانادا بمانند
ارسال توسط :
پ
پ

دارندگان سوپر ویزای پدر، مادر و پدربزرگ‌ و مادربزرگ‌ها از این پس می‌توانند تا ۷ سال در کانادا بمانند

طبق تغییراتی که روز سه شنبه برای سوپرویزای پدر، مادر و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها اعلام شد، متقاضیان آن به زودی می‌توانند تا هفت سال متوالی در کانادا بمانند.

از ۴ جولای مدت اقامت دارندگان سوپر ویزا از دو سال به پنج سال افزایش می‌یابد، با این گزینه که اگر در کانادا  باشند پس از  اتمام پنج سال می‌توانند دو سال دیگر هم اقامت خود را تمدید کنند. این بدان معناست که دارندگان سوپر ویزا اکنون می‌توانند تا هفت سال متوالی در کانادا بمانند.

همچنین، از این پس شرکت‌های بیمه خارجی نیز می‌توانند متقاضیان سوپر ویزا را پوشش دهند. بر اساس قوانین فعلی، تنها شرکت‌های کانادایی می‌توانند برای دارندگان سوپر ویزا پوشش بیمه ارائه دهند. اداره مهاجرت (IRCC) جزئیات بیشتر را اعلام خواهد کرد.

شان فریزر، وزیر مهاجرت اظهار کرد: « تغییرات برنامه سوپر ویزا به اعضای خانواده این امکان را فراهم می‌کند تا برای مدت طولانی‌تری در کانادا گرد هم آیند و در عین حال فرصت‌های ارزشمندی برای پدر، مادر و پدربزرگ‌ و مادربزرگ‌ها برای گذراندن وقت با خانواده خود ارائه می‌کنند.»

سوپر ویزای چند بار ورود کانادا که برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ ایجاد شد به مدت ۱۰ سال اعتبار دارد و قبلاً  متقاضیان در هر بازدید اجازه اقامت تا دو سال را داشتند.. در ویزای عادی چند بار ورود، این دوره معمولاً شش ماه یا کمتر است.

لازم به ذکر است که فرزند یا نوه متقاضی در کانادا باید حداقل شرایط درآمد را برای حمایت داشته باشد.

اداره مهاجرت کانادا  اعلام کرده است که سالانه حدود ۱۷ هزار سوپر ویزا صادر می‌کند.

سوپرویزا جایگزین مهمی برای برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها (Parents and Grandparents Program) است. از آنجایی که برنامه اسپانسرشیپ والدین، پدربزرگ‌ و مادربزرگ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برنامه‌ای برای دریافت اقامت دائم است، بیش از حد تقاضا دارد. این برنامه بر اساس یک سیستم انتخاب متقاضیان را می‌پذیرد.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

درخواست سوپر ویزا برای پدر و مادران، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها

در سه ماهه اول ۲۰۲۲، تازه‌واردان از طریق برنامه اسپانسرشیپ والدین کانادا بیش از دو برابر شده‌‌اند

شرایط دریافت سوپر ویزای والدین، پدربزرگ و مادربزرگ

درخواست برای این ویزا از طریق یک دفتر ویزا در خارج از کانادا انجام می‌شود و البته متقاضی باید معیارهای لازم را داشته باشد.

اولاً، متقاضی باید واجد شرایط دریافت ویزای بازدیدکننده معمولی باشد. این بدان معناست که متقاضی علاوه بر سلامت و داشتن مدرک مسافرتی معتبر، بایستی اطمینان دهد که در پایان مدت اقامت خود با کمال میل کشور را ترک خواهد کرد و وابستگی کافی به کشور خود دارد، این وابستگی می‌تواند از لحاظ شغلی، خانوادگی یا دارایی باشد.

شرایط لازم برای شخص متقاضی جهت دریافت سوپرویزا

  • باید ثابت کند که پدر، مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ یک فرد شهروند یا مقیم دائم در کانادا است.
  • بیمه پزشکی با حداقل یک سال اعتبار را از یک شرکت بیمه کانادایی (یا شرکت‌های خارجی تعیین شده از ۴ ژوئیه ۲۰۲۲) داشته باشد، بیمه‌ای که حداقل پوشش ۱۰۰ هزار دلاری را برای مراقبت‌های سلامتی، بستری در بیمارستان و بازگشت به کشور ارائه می دهد.
  • معاینات پزشکی لازم را انجام دهد.

شرایط لازم برای میزبان (فرزند یا نوه‌) در کانادا جهت دریافت سوپرویزا

  • باید ثابت کند که شهروند یا مقیم دائم کانادا است.
  • دعوت نامه برای متقاضی بفرستد، نامه‌ای که در آن اطلاعاتی در مورد بازدید پیش‌بینی شده متقاضی، در مورد شغل و وضعیت اقتصادی میزبان ارائه شود. مهمتر از همه، این نامه باید شامل یک قول کتبی و امضا شده مبنی بر حمایت مالی از متقاضی در طول مدت بازدید باشد.
  • درآمد بالاتر از حداقل سطح تعیین شده داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

مزایای سوپر ویزای کانادا

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹ یا ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar