افزایش ۲۹ درصدی قیمت مسکن در ونکوور در سه‌ماهه اول ۲۰۱۰
07 می 2010 - 5:36
بازدید 388
11

   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است.            در حرکت ارتجاعی بازار مسکن و بازگشت سریع شرایط آن به دوره قبل از رکود، در سه ماهه نخست امسال […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

 شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

   

 

 

 

در حرکت ارتجاعی بازار مسکن و بازگشت سریع شرایط آن به دوره قبل از رکود، در سه ماهه نخست امسال قیمت مسکن در ونکوور۲۹ درصد افزایش داشت که به نظر کارشناسان شرکت بین‌المللی مسکن Royal LePage این روند نمی‌تواند چندان دوام بیاورد زیرا پاسخی غیرمعقول نسبت به شرایط بازار است.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

   
 

این شرکت در گزارش سه‌ماهه اول امسال خود اعلام کرد که قیمت متوسط یک بانگالو (خانه مستقل قدیمی و معمولا یک طبقه) در ونکوور نسبت به سال گذشته با ۲۵ درصد افزایش اکنون به ۶۷۴هزار و ۱۸۰ دلار رسیده است. این در حالی است که افزایش قیمت کاندومینیوم‌ها (آپارتمان‌های مجلل و مستقل) از این نیز بیشتر بوده و به ۲۹ درصد رسیده است.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

   
 

مدیر این شرکت می‌گوید: «هم کاهش قیمت‌ها در زمان بحران و هم افزایش فعلی قیمت‌های مسکن سیری بسیار سریع و روندی خارج از انتظار داشته‌اند. بدون شک افزایش ۲۰ درصدی سالانه قیمت‌ها نمی‌تواند برای مدتی طولانی دوام داشته باشد به‌خصوص در شرایطی که نه دستمزدها تا این حد بالا می‌روند و نه تعداد مشاغل ایجاد شده متناسب با این افزایش هستند.»    شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

   
 

او می‌افزاید رشد اقتصادی گسترده بسیار اهمیت دارد به همین دلیل باید نرخ بهره وام مسکن بالاتر برود و قوانین تشخیص صلاحیت برای ارائه وام به افراد نیز کمی سخت‌تر شود زیرا همین دو نکته می‌تواند به آرام‌تر کردن بازار مسکن در ونکوور منجر شود. اکنون یکی از نگرانی‌ها این است که افزایش بی‌رویه قیمت که تحت تاثیر نرخ بهره پایین اتفاق افتاده، هر چه سریع‌تر با نرخ واقعی رشد اقتصادی و رشد اشتغال هماهنگ شود.      شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

   
 

اصل خبر را اینجا بخوانید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar