افزایش دعوتنامه‌ها در جدیدترین انتخاب مختص «PNP» اکسپرس انتری
07 آگوست 2021 - 12:58
بازدید 463
6

از 512 متقاضی دارای نامزدی استانی برای ارسال درخواست اقامت دائم دعوت به عمل آمد کانادا در روز 4 آگوست، از 512 متقاضی اکسپرس انتری که دارای نامزدی استانی بودند، دعوت به عمل آورد تا برای اقامت دائم اقدام کنند. مدعوین به حداقل امتیاز 760 نیاز داشتند. متقاضیانی که در انتخاب‌های مختص «برنامه انتخاب استانی» […]

ارسال توسط :
پ
پ

از 512 متقاضی دارای نامزدی استانی برای ارسال درخواست اقامت دائم دعوت به عمل آمد

کانادا در روز 4 آگوست، از 512 متقاضی اکسپرس انتری که دارای نامزدی استانی بودند، دعوت به عمل آورد تا برای اقامت دائم اقدام کنند.

مدعوین به حداقل امتیاز 760 نیاز داشتند. متقاضیانی که در انتخاب‌های مختص «برنامه انتخاب استانی» (PNP) دعوت می‌شوند، 600 امتیاز برای نامزدی استانی دریافت می‌کنند.

در مقایسه با انتخاب مختص «PNP» قبلی، امتیاز موردنیاز در این انتخاب 26 مورد افزایش داشت. همچنین، تعداد دعوتنامه‌های صادر شده در این انتخاب، 50 مورد بیشتر بود.

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) «قانون تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی» را (صرف نظر از اینکه واقعاً تساوی وجود داشته باشد،) در هر دور منتشر می‌کند. در انتخاب اخیر، متقاضیانی که حداقل امتیاز را داشتند، تنها در صورتی دعوت شدند که مشخصات اکسپرس انتری خود را قبل از روز 5 مارس 2021، ساعت 22:38:31 به وقت کانادا ثبت کرده باشند.

 

چرا کانادا انتخاب‌های مختص «PNP» را برگزار می‌کند؟

طبق مطالعات دولت فدرال، زمانی که مهاجران بر اساس نیازهای بازار کار محلی انتخاب می‌شوند، نتایج بهتری را در کانادا به همراه خواهند داشت. متقاضیان «PNP» و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC) به طور متوسط، در این زمینه موفق‌تر از سایر مهاجران عمل کرده اند.

با کاهش محدودیت‌های سفر، دارندگان «تأییدیه اقامت دائم» (COPR) خارج از کانادا که تحت «PNP» درخواست داده اند، قادرند برای اقامت دائم اقدام کنند.

 

مقایسه آمار سال 2021 و 2020

در سال جاری، تعداد «دعوتنامه برای ارسال درخواست» که با نام «ITA» شناخته می‌شود، تقریباً دو برابر سال گذشته بوده است. دولت فدرال قصد دارد امسال از 401،000 مهاجر جدید استقبال کند، که حدود یک چهارم آنها از طریق سیستم اکسپرس انتری به کانادا می‌آیند. تا کنون از 99.316 متقاضی «PNP» و «CEC» دعوت به عمل آمده است.

انتخاب‌های مختص «PNP» (به دلیل 600 امتیاز فوق العاده برای نامزدی استانی) به امتیاز بالاتری نیاز دارند. انتخاب‌های مختص «CEC» دارای امتیازات موردنیاز پایین‌تری هستند، زیرا متقاضیان آنها با متقاضیان سایر گروه‌ها رقابت نمی‌کنند.

 

درباره اکسپرس انتری

اکسپرس انتری سیستم مدیریت برنامه کانادا برای سه برنامه مهاجرت فدرال است: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)، و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

برای ورود به استخر اکسپرس انتری، متقاضیان باید واجد شرایط یکی از برنامه‌های مذکور باشند. این افراد تحت «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS)، و بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، مهارت زبان در انگلیسی یا فرانسه، و عوامل دیگر، امتیازدهی می‌شوند.

از 1200 امتیاز موجود در «CRS»، اکثر متقاضیان به طور معمول، امتیاز کمتر از 500 دریافت می‌کنند. نامزدی استانی 600 امتیاز فوق العاده را برای افراد به دنبال دارد.

«IRCC» برای متقاضیان دارای بالاترین امتیاز، «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) ارسال می‌کند. افراد پذیرفته شده مجاز به ورود به کانادا و دریافت وضعیت شهروندی خواهند بود.


منبع خبر: canada.ca, August 2021

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar