افزایش تعداد نمایندگان و مشاوران مهاجرت در کبک
23 آگوست 2021 - 5:47
بازدید 750
25
این امر در درجه اول برای ادغام مهاجران و افزایش موقعیت‌های شغلی برای کارفرمایان کبک سودمند خواهد بود
ارسال توسط :
پ
پ

«اداره مهاجرت کبک» (MIFI) طرح ظرفیت مهاجر منطقه‌ای خود را برای سال‌های 2021 و 2022 منتشر کرد. این طرح که با مشارکت جوامع اقتصادی کبک برنامه ریزی شده، مسائل مربوط به جذب و حفظ مهاجران (به ویژه نیروی کار) را موردبررسی قرار داده است.

در نتیجه، «MIFI» قصد دارد تعداد نمایندگان و مشاوران مهاجرتی خود را افزایش دهد. این امر در درجه اول برای مهاجران و کارفرمایان کبک در سراسر مناطق استان، سودمند خواهد بود.

در این چارچوب، «MIFI» 9 سازمان منطقه‌ای برای مهاجران، و 74 شعبه مربوط را در سراسر مناطق کبک، ایجاد کرده است. در واقع، 86 نماینده جدید به منظور ادغام مهاجران، و 73 مشاور مهاجرت برای کمک به اسکان و استقرار این افراد در نظر گرفته شده اند.

نمایندگان و مشاوران با ارائه راهنمایی‌هایی لازم به تازه واردان، از حضور آنها استقبال کرده و زمینه را برای اشتغال سریع‌تر آنها در جوامع کبک، فراهم خواهند کرد. در صورت لزوم، مهاجران به سازمان‌های خدمات مهاجران ارجاع داده خواهند شد.

«MIFI» همواره در تلاش بوده است تا رویکرد مناسبی را برای رفع کمبودهای نیروی کار منطقه‌ای خود در پیش بگیرد. کبک همچنین در روز 6 آگوست، با دولت فدرال کانادا به توافق رسید تا سه اقدام جدید را برای کمک به کارفرمایان و مشاغل دارای کمبود نیروی کار اجرا کند:

  • تسهیل «برنامه نیروی کار موقت خارجی» (TFWP) برای افزایش استخدام
  • تسهیل دسترسی به «اجازه کار آزاد» (OWP) برای برخی از دارندگان «گواهی انتخاب کبک» (CSQ) که در انتظار اقامت دائم در کبک هستند
  • صدور اجازه کار برای دارندگان «CSQ» خارج از کشور که در انتظار اقامت دائم در کبک هستند

کبک اولین استانی است که برای حل بحران نیروی کار فعلی خود، با اتاوا به چنین توافقی رسیده است. طرح مهاجرت منطقه‌ای سال‌های 2021 و 2022 به کبک اجازه می‌دهد تا اقدامات مناسبی را در جهت پاسخگویی به نیازهای اقتصادی-اجتماعی خود، انجام دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar