افزایش تعداد دانشجویان خارجی به خصوص اتباع آمریکا در دانشگاههای کانادا
12 ژوئن 2009 - 23:40
بازدید 392
7

بر اساس گزارشاتی که اخیرا منتشر شده است، دانشگاههای کانادایی بازاریابی برای جذب هر چه بیشتر دانشجوی خارجی را در دستور کار خود قرار داده اند. آمار نشان می دهد که به خصوص تعداد بیشتری دانشجوی آمریکایی در کانادا به تحصیل مشغول شده اند. این دانشجویان در کانادا در مقایسه با آمریکاهزینه بسیار کمتری را […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس گزارشاتی که اخیرا منتشر شده است، دانشگاههای کانادایی بازاریابی برای جذب هر چه بیشتر دانشجوی خارجی را در دستور کار خود قرار داده اند. آمار نشان می دهد که به خصوص تعداد بیشتری دانشجوی آمریکایی در کانادا به تحصیل مشغول شده اند. این دانشجویان در کانادا در مقایسه با آمریکاهزینه بسیار کمتری را برای تحصیلات دانشگاهی می پردازند. دانشجویان آمریکایی بر آنند که دانشگاههای کانادا کیفیت بسیار بالایی دارند و در عین حال هزینه بسیار کمتری نسبت به دانشگاههای آمریکایی دارند. بیش از ۹۰۰۰ دانشجوی آمریکایی در دانشگاهها و کالجهای کانادا به تحصیل مشغولند و این در حالی است که ۱۲ سال پیش تنها ۲۳۰۰ دانشجوی آمریکایی در کانادا حضور داشت. تنها در دانشکاه مک گیل در شهر زیبای مونترآل تعداد دانشجویان آمریکایی در ۵ سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته و دانشگاه دالهوزی در سال جاری ۱۴ درصد بیشتر از سال پیش درخواست پذیرش از اتباع آمریکا دریافت کرده است.

با وجود اینکه شهریه دانشگاههای کانادا برای غیر کاناداییها در مقایسه با شهریه ای که ساکنین این کشور می پردازند، بسیار گرانتر است اما هنوز هم این رقم دهها هزار دلار ارزانتر از شهریه دانشگاههای خصوصی آمریکایی است و تنها با رقم شهریه کالجهای دولتی آمریکایی برای افراد محلی قابل مقایسه است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar