اعمال محدودیت‌های جدید برای مسافران کانادا
31 ژانویه 2021 - 13:23
بازدید 445
12

آقای «جاستین ترودو» اقدامات سختگیرانه تری را برای کنترل خطرات کووید19 در کانادا، در نظر گرفته است دولت کانادا اقدامات جدید کووید19 را برای مسافران اعمال می کند. این خبر در پی اصرار چندین هفته ای تعدادی از استان های کانادا برای اعمال محدودیت های شدیدتر، در روز 29 ژانویه، توسط آقای «جاستین ترودو»، نخست […]

ارسال توسط :
پ
پ

آقای «جاستین ترودو» اقدامات سختگیرانه تری را برای کنترل خطرات کووید19 در کانادا، در نظر گرفته است

دولت کانادا اقدامات جدید کووید19 را برای مسافران اعمال می کند.

این خبر در پی اصرار چندین هفته ای تعدادی از استان های کانادا برای اعمال محدودیت های شدیدتر، در روز 29 ژانویه، توسط آقای «جاستین ترودو»، نخست وزیر کانادا، اعلام شد.

«Air Canada»، «WestJet»، «Sunwing»، و «Air Transat» همه پروازها را به مقاصدی مانند کارائیب، از روز 31 ژانویه به حالت تعلیق درآورده اند. این اقدامات تا روز 30 آوریل ادامه خواهد داشت. آقای «ترودو» از مسئولان این شرکت های هواپیمایی برای همکاری با دولت فدرال، تقدیر کرده است.

از هفته آینده، پروازهای بین الملل تنها در ونکوور، کلگری، مونترال، و تورنتو قابل نشست خواهند بود. مسافران باید در بدو ورود به فرودگاه، تست «PCR» را انجام داده، و منتظر نتیجه آن (طی سه روز) در هتلی باشند که توسط دولت فدرال تعیین شده است. به گفته آقای «ترودو»، هزینه تقریبی این سفر برای مسافران، 2000 دلار کانادا است. اگر نتیجه تست منفی باشد، مسافران باید به مدت 14 روز قرنطینه شوند (سه روز در هتل به اضافه یازده روز در خانه). کسانی که نتیجه تست مثبت داشته باشند، باید در یک مرکز دولتی مورد تأیید بمانند.

آقای «ترودو» همچنین اعلام کرد که کلیه مسافرانی که از مرز زمینی آمریکا وارد کانادا می شوند، نیز باید تست کرونا را انجام داده، و نتیجه منفی آن را ارائه دهند.

مسافران بین الملل مقصد کانادا با توجه به ظهور گونه های جدید ویروس کرونا (به ویژه در انگلستان، آفریقای جنوبی، و برزیل)، بیشتر مورد نگرانی قرار گرفته اند.

محدودیت های جدید با هدف به حداقل رساندن سفر و برای محافظت از سلامت کانادایی ها، به ویژه در تعطیلات بهاری آینده، اعمال خواهد شد.

در روزهای اخیر، آقای «ترودو» از کانادایی ها خواسته است هرگونه سفر غیر ضروری را لغو کنند. وی همچنین پیشنهاد داد که دولت، اقدامات اضافی دیگری مانند اعمال تست سریع در فرودگاه ها را برای مسافران برگشتی، و قرنطینه اجباری را در برخی از هتل های مورد تأیید، با هزینه خود مسافران در نظر بگیرد.

سفر به کانادا از آمریکا و سایر کشورها، از ماه مارس تنظیم شده و مشمول تمدید ماهانه است. ممنوعیت های فعلی سفرهای غیر ضروری خارجی حداقل تا روز 21 فوریه 2021، لازم الاجرا می باشد.

تمدید محدودیت های سفر در کانادا تا ماه فوریه

برخی از افراد از این محدودیت ها معاف هستند؛ مانند شهروندان کانادا، مقیمان دائم، تعدادی از نیروی کار موقت خارجی، دانشجویان خاص بین الملل، اعضای درجه یک خانواده، و اعضای خانواده گسترده کانادایی ها.

کانادا همچنین از تمام مسافران هوایی بین الملل پنج ساله یا بالاتر می خواهد تا نتیجه منفی تست «PCR» را طی 72 ساعت پس از عزیمت به کانادا، ارائه دهند.

مسافرانی که به کانادا می آیند، علاوه بر تست کرونا، باید 14 روز قرنطینه شوند. برنامه قرنطینه باید قبل از ورود به کانادا تهیه شده تا مشخص شود که کجا و چگونه انجام می شود.

مسافران به کانادا همچنین باید از برنامه «ArriveCAN» برای ارسال اطلاعات خود به افسران خدمات مرزی کانادا، و اطلاع از اقدامات کووید19 در مرز استفاده کنند. این برنامه باید توسط همه مسافران ورودی برای انجام ارزیابی روزانه از خود استفاده شده تا اطمینان حاصل شود که روند قرنطینه به درستی طی شده است.

تعداد موارد جدید کووید19 در برخی از استان های کانادا، به طور دلگرم کننده ای کاهش یافته است. آقای «ترودو» طی کنفرانس های مطبوعاتی اخیر، تأیید کرد که توزیع واکسن ها علی رغم اقدامات اتحادیه اروپا برای محدود کردن موارد ارسالی به خارج از کشور و تأخیر تولید فعلی، همچنان ادامه خواهد یافت. وی بار دیگر تأکید کرد که دولت کانادا در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که همه افراد در این کشور می توانند واکسن کووید19 را تا ماه سپتامبر دریافت کنند.

ترودو همچنین خاطرنشان کرد که تحقیقات نشان می دهد تنها 2 درصد موارد کووید19 در کانادا به دلیل مسافران ورودی بوده است. (که این خود اثبات اثربخشی محدودیت های سفر می باشد.)

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar