اعمال تغییرات جدید در پرونده‌های سرمایه‌گذاری فدرال و توصیه‌ای به متقاضیان
29 ژوئن 2010 - 15:11
بازدید 375
10

    همراه با اعلام تغییرات در فهرست مشاغل نیروهای متخصص فدرال، تغییراتی نیز در مورد ویزای سرمایه‌گذاری فدرال به وقوع پیوسته که به اطلاع شما می‌رسانیم.     همچنانکه پیشتر به صورت یک خبر غیررسمی اما از منابع موثق به اطلاع شما رسید سیستم پذیرش برای پرونده‌های سرمایه‌گذاری فدرال از آخر ماه جون (به […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

 
همراه با اعلام تغییرات در فهرست مشاغل نیروهای متخصص فدرال، تغییراتی نیز در مورد ویزای سرمایه‌گذاری فدرال به وقوع پیوسته که به اطلاع شما می‌رسانیم.
 
 
همچنانکه پیشتر به صورت یک خبر غیررسمی اما از منابع موثق به اطلاع شما رسید سیستم پذیرش برای پرونده‌های سرمایه‌گذاری فدرال از آخر ماه جون (به طور دقیق از ۲۶ این ماه) تغییر کرد. اهم این تغییرات عبارتند از:
 
  • بر اساس قانون جدید تا اطلاع بعدی پرونده سرمایه‌گذاری فدرال یعنی مواردی که از ۲۶ جون به بعد فایل شده‌اند پذیرش نمی‌شوند و بعد از اعلام رسمی مقررات جدید (به احتمال زیاد از نیمه اکتبر) بر اساس مفاد آن مقررات، پذیرش خواهند شد.
  • در مقررات جدید متقاضی باید دارای حداقل ۱.۶ میلیون دلار سرمایه ثابت باشد (این رقم تا قبل از ۲۶ جون، ۸۰۰ هزار دلار بود) و برای مدت پنج سال معادل ۸۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری انفعالی انجام دهد (این رقم، ۴۰۰ هزار دلار بود) و یا با پرداخت ۲۲۰ هزار دلار از تسهیلات بانکی برخوردار شود (این عدد پیش از این ۱۲۰ هزار دلار بود).
  • از این پس پرونده‌های فدرال هم نظیر کبک با مدارک کامل به اداره مهاجرت خواهند رفت و بلافاصله بررسی می‌شوند. این موضوع سبب سرعت گرفتن بررسی پرونده‌ها خواهد شد چرا که تا پیش از این ابتدا فرم‌های ساده دریافت می‌شد و پس از مدتی نزدیک دو سال مدارک تکمیلی درخواست می‌شد که همین به تاخیر منجر می‌گشت.
 

 
بهترین فرصت برای اقدام از کبک
 
از آنجا که اداره مهاجرت کبک پرونده‌های سرمایه‌گذاری این استان را تا زمان اعلام رسمی اجرایی شدن تصمیمات جدید بر اساس شیوه پیشین بررسی و ارزیابی می‌کند برای کسانی که واقعا قصد استفاده از این نوع ویزا را دارند این آخرین فرصت برای یک صرفه‌جویی عظیم است.
 
 
 
این افراد حداقل تا آخر سپتامبر (حدود دو ماه دیگر) فرصت دارند تا بر اساس همان مقررات سابق یعنی
 
– داشتن حداقل سرمایه ۸۰۰ هزار دلاری و
 
– انجام سرمایه‌گذاری انفعالی  ۴۰۰هزار دلاری برای ۵ سال  
 
– و یا پرداخت ۱۲۰ هزار دلار به جای آن (برای دریافت تسهیلات بانکی) حداقل ۱۰۰ هزار دلار صرفه‌جویی نمایند.
 
 
 
لازم به یادآوری است که برای این نوع ویزا شما نیازمند به دانستن زبان انگلیسی یا فرانسه نیستید و مترجمین باتجربه در زمان مصاحبه در کنار شما خواهند بود. همچنین کارشناسان ویژه ما در کنپارس از طریق جلسات متعدد آمادگی و ارائه جزوات آموزشی، شما را به طور کامل برای جلسه مصاحبه آماده خواهند کرد.
 
 
از آنجا که احتمالا با نزدیک شدن به زمان اعلام تغییر مقررات، بر حجم درخواست‌های این ویزا به شدت افزوده خواهد شد برای آسودگی بیشتر همین امروز با کنپارس تماس بگیرید تا برای دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان هماهنگی‌های لازم صورت بپذیرد.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar