اعلام رسمی تکمیل چهارمین رشته فهرست مشاغل فدرال
20 آوریل 2011 - 8:20
بازدید 467
5

بالاخره سایت اداره مهاجرت سکوت مشکوک خود را شکست و بعد از دو هفته بی‌خبری، آخرین وضعیت آماری پرونده‌های متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص فدرال را که در سیدنی دریافت شده در پایان وقت اداری سه‌شنبه شب ۱۹ ایپریل اعلام کرد. همانطور که در خبر قبلی اعلام شده بود رشته شغلی «مدیریت […]

ارسال توسط :
پ
پ

بالاخره سایت اداره مهاجرت سکوت مشکوک خود را شکست و بعد از دو هفته بی‌خبری، آخرین وضعیت آماری پرونده‌های متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص فدرال را که در سیدنی دریافت شده در پایان وقت اداری سه‌شنبه شب ۱۹ ایپریل اعلام کرد. همانطور که در خبر قبلی اعلام شده بود رشته شغلی «مدیریت رستوران و خدمات تغذیه» با کد ۰۶۳۱ در خبر جدید رسما به سقف ۱۰۰۰‌تایی رسیده و تکمیل شده است و بنابر این متقاضیان این رشته نمی‌توانند برای این رشته از طریق فدرال اقدام نمایند. مسیرهای دیگر خصوصا مهاجرت از طریق نیروی متخصص کبک می‌تواند جایگزین شود. برای اطلاع از این که شرایط شما برای چنین اقدامی کفایت می‌کند یا نه می‌توانید با تکمیل فرم ارزیابی رایگان گام اول را بردارید. کارشناسان کنپارس با شما تماس خواهند گرفت.

البته از آنجا که آمار این اداره برای دو هفته به‌روز نشده بود احتمال اینکه ظرفیت این رشته پیشتر تکمیل شده باشد زیاد است و اگر متقاضیانی در فاصله ۲-۳ هفته اخیر برای ارسال مدارک اقدام کرده باشند ممکن است با نامه مردودی به دلیل تکمیل ظرفیت مواجه شوند.

در مورد سایر رشته‌ها و وضعیت جدول در فاصله حدود ۷۰ روز به پایان زمان این فهرست، اوضاع بدین قرار است:

چهار رشته از ۲۹ رشته این فهرست تا این لحظه تکمیل شده‌اند و امکان تقاضا برای ۲۵ رشته دیگر هنوز وجود دارد.

رشته‌های دندان‌پزشکی با ۸۲۶ و متخصصین بیولوژی با ۷۸۲ پرونده در نوبت تکمیل قرار دارند و احتمالا تا قبل از پایان ماه می (حدود ۴۰ روز دیگر) تکمیل خواهند شد.

در ادامه پزشکان عمومی با ۷۰۳، معماران با ۶۸۹ و پزشکان متخصص با ۶۵۸ پرونده قرار دارند که احتمال تکمیل آنها تا پایان ماه جون (ژوئن) زیاد است. البته زمان تکمیل ظرفیت رشته‌های پزشکی و مشابه، ارتباط زیادی به عملکرد اداره مهاجرت سیدنی دارد چون اگر موضوع رد بی‌دلیل پرونده‌ها در این اداره نبود ظرفیت دندان‌پزشکی و پزشکی عمومی باید تا همین الان تکمیل شده می‌بود. به نظر می‌رسد افسران این اداره با رد تعدادی از پرونده‌ها تلاش دارند که تا حد ممکن تکمیل ظرفیت این رشته‌ها را تا آخرین روزهای ماه جون و پایان مهلت زمانی اعلام شده به تاخیر بیاندازند تا پرونده‌هایی که از نظر آنها برای بازار کار کانادا اولویت بیشتری دارند فرصت داشته باشند.

در ادامه، رشته مددکاری اجتماعی با ۵۲۷ پرونده از میانه ظرفیت گذشته که البته احتمال تکمیل آن بسیار اندک است. سایر رشته‌ها که حدود ۲۰ رشته می‌شوند تا پایان ماه جون تکمیل نخواهند شد و بنابر این تکمیل سقف ۲۰ هزار پرونده غیرممکن به نظر می‌رسد.

آن دسته از متقاضیان مهاجرت به کانادا که حداقل یک سال در یکی از رشته‌های بالا سابقه کار داشته باشند می‌توانند سریعا به دفاتر کنپارس مراجعه نمایند تا از طریق مسیر سریع برای آنها اقدام شود و بتوانند از آخرین فرصت‌ها حداکثر بهره‌برداری را ببرند.

برای مشاهده صفحه آخرین آمار به‌روز شده پرونده‌ها درسایت کنپارس، اینجا را ببینید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar