اعتراض کنپارس به وزیر مهاجرت در ارتباط با امتیاز مدارک پزشکی عمومی
05 مارس 2010 - 16:03
بازدید 390
12

نگارنده: علی مختاری موضوع ارزش مدارک عمومی پزشکی در سیستم مهاجرت کانادا از دیرباز محل بحث و جدل بوده است. این موضوع بیشتر به خاطر تفاوت اساسی سیستم آموزش پزشکی ایران با کاناداست. در کانادا برای ورود به دانشکده پزشکی شما باید حتما یک مدرک لیسانس در رشته های مرتبط دریافت کنید و بعد از […]

ارسال توسط :
پ
پ

نگارنده: علی مختاری

موضوع ارزش مدارک عمومی پزشکی در سیستم مهاجرت کانادا از دیرباز محل بحث و جدل بوده است. این موضوع بیشتر به خاطر تفاوت اساسی سیستم آموزش پزشکی ایران با کاناداست. در کانادا برای ورود به دانشکده پزشکی شما باید حتما یک مدرک لیسانس در رشته های مرتبط دریافت کنید و بعد از آن می توانید وارد دوره پزشکی شوید. این دوره تنها ۴ سال است که فرد به عنوان پزشک فرغ التحصیل می شود ولی اجازه کار ندارد.  برای کار به عنوان پزشک خانواده و یا پزشک متخصص باید دوره های دیگری را بگذرانید که شرح آن در دیگر بخشهای این سایت آمده است.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

سیستم امتیاز دهی کانادا از آنجا که پزشکان ایرانی با دیپلم وارد دانشکده پزشکی می شوند و قبل از آن هم مدرک آکادمیک دیگری دریافت نمی کنند دوره پزشکی عمومی را به عنوان اولین سطح آموزش عالی می داند و با آن مانند یک لیسانس برخورد می کند. حال آنکه اولا طول دوره پزشکی بسیار طولانی تر از دوره مشابه در کاناداست، عملا دو دوره علوم پایه و انترنی دو  دوره مجزا هستند که در همین دوره تعریف شده اند، نوشتن پایان نامه الزامی است و دولت ایران این مدارک را معادل کارشناسی ارشد پیوسته می داند.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

در تلاش برای احقاق حقوق موکلین و نیز تصحیح رویه اداره مهاجرت در این خصوص نامه ای را به آقای وزیر مهاجرت نوشته ایم که رونوشتی از آن هم برای سفارت کانادا در سوریه ارسال شده است. در این نامه بر اساس موازین حقوقی استدلال شده است که امتیاز کمتر از ۲۵ برای پزشکان ایرانی عادلانه نیست و مغایر قوانین و مقررات مهاجرت کاناداست. این نامه برای امضای علاقمندان به صورت آنلاین در این نشانی در دسترس دوستان است.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

انتظار داریم که این اقدام با حمایت دوستان موجب تغییر رویه شود ولی به هر دلیل اگر با این اقدام نتیجه نگرفتیم شکایتی از سوی موکلین بر علیه اداره مهاجرت کانادا در مراجع ذیربط طرح خواهیم کرد.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

 

 

 

 

شما هم نامه را امضا کنید

 

   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar