استقبال بی‌نظیر از شماره ویژه نوروز پرنیان
29 مارس 2012 - 14:53
بازدید 407
8

شماره نوروزی پرنیان کانادا که در تعطیلات آخر هفته قبل از آغاز سال نو، در پنج شهر مونترال، تورنتو، ونکوور، اتاوا و دوبی توزیع شده با استقبال بسیار خوب مخاطبان روبرو شده است. این اولین بار است که نشریه پرنیان در دوبی توزیع می‌شود و در آینده بسته به استقبال ایرانیان ساکن این شهر، قرار […]

ارسال توسط :
پ
پ

شماره نوروزی پرنیان کانادا که در تعطیلات آخر هفته قبل از آغاز سال نو، در پنج شهر مونترال، تورنتو، ونکوور، اتاوا و دوبی توزیع شده با استقبال بسیار خوب مخاطبان روبرو شده است. این اولین بار است که نشریه پرنیان در دوبی توزیع می‌شود و در آینده بسته به استقبال ایرانیان ساکن این شهر، قرار است بر حجم توزیع نشریه در این شهر افزوده شود.

موضوع ماه این شماره، به بهانه نوروز، معرفی و انتقال ارزش های فرهنگی به نسل‌های بعد و غیرایرانیان است و به همین مناسبت مجید بسطامی مصاحبه‌ای با مهندس احمد رضا تبریزی، مدیر بنیاد پریا، خانه ایرانیان تورنتو انجام داده است؛ همچنین گزارش نشاط تهرانی از برنامه‌های تدارک دیده شده در شهر مونترال برای بزرگداشت مراسم نوروزی در این شهر در همین ارتباط منتشر شده است.

از دیگر مطالب این شماره می‌توان به:

  • گزارش سیاسی جنجال روبوکال و احتمال تقلب در انتخابات کانادا به قلم علی شریفیان
  • گزارش تحلیلی در باره بودجه انتاریو و دشواری‌های دولت اقلیت لیبرال این استان برای تصویب آن به قلم فرحناز سمیعی و مجید بسطامی
  • تاریخجه سیاست‌های مهاجرتی کانادا در فاصله دو جنگ جهانی به قلم دکتر وحید نمازی
  • میراث اخلاقی و سیاسی محافظه‌کاران در کانادا
  • بحث سرمایه‌گذاری در مسکن به قلم بهنام راد
  • مطالب متنوعی درباره مسائل بازار کار کانادا برای مهاجران
  • انعکاس دیدگاه‌های منتقدین تورنتویی درباره فیلم «جدایی نادر از سیمین»

اشاره کرد که همراه با ده‌ها مطلب دیگر در شماره ششم پرنیان منعکس شده‌اند. مطالب این شماره به زودی در وبسایت این نشریه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و برخی از آنها از طریق همین وبسایت معرفی خواهند شد.

یادآوری می‌شود که پرنیان تنها نشریه فارسی-انگلیسی کاناداست که در سراسر این کشور در دسترس ایرانیان قرار دارد. اگر علاقه‌مند هستید می‌توانید اشتراک ۶ شماره این نشریه را به هر یک از دوستان یا آشنایان یا همکاران سابق خود که هم اکنون در کانادا ساکن هستند هدیه دهید. برای مشاهده صفحه مربوط به هدیه اشتراک، اینجا کلیک کنید.

همچنین چنانچه صاحب شرکتی هستید و می‌خواهید خدمات خود را به ایرانیان ساکن کانادا معرفی کنید می‌توانید برای اطلاع از جزییات با بخش آگهی‌های نشریه در تهران با شماره ۰۹۳۷۳۵۸۷۲۴۴ تماس بگیرید و یا به آدرس [email protected] ایمیل بزنید. 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar