استان آلبرتا برای ۲۴۸ متقاضی اکسپرس انتری دعوت‌نامه صادر کرد
11 نوامبر 2021 - 9:21
بازدید 718
15

استان آلبرتا در تاریخ ۲۶ اکتبر برای ۲۴۸ متقاضی اکسپرس انتری دعوت‌نامه صادر کرد تا برای گواهی استانی درخواست دهند. نتیجه انتخاب ۲۶ اکتبر آلبرتا منتشر شد که برای متقاضیان اکسپرس انتری با حداقل امتیاز ۳۰۰ برگزار شده بود. این ششمین انتخاب متوالی آلبرتا، با حداقل امتیاز ۳۰۰ بود. از زمان شروع دوبارۀ انتخاب‌های آلبرتا […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان آلبرتا در تاریخ ۲۶ اکتبر برای ۲۴۸ متقاضی اکسپرس انتری دعوت‌نامه صادر کرد تا برای گواهی استانی درخواست دهند.
نتیجه انتخاب ۲۶ اکتبر آلبرتا منتشر شد که برای متقاضیان اکسپرس انتری با حداقل امتیاز ۳۰۰ برگزار شده بود. این ششمین انتخاب متوالی آلبرتا، با حداقل امتیاز ۳۰۰ بود.

از زمان شروع دوبارۀ انتخاب‌های آلبرتا در ژانویۀ ۲۰۲۱ تاکنون، این استان برای ۶۱۵۸ متقاضی اکسپرس انتری دعوت‌نامه صادر کرده. تا برای گواهی استانی درخواست دهند. داشتن گواهی استانی، شانس گرفتن اقامت دائم کانادا را برای متقاضیان تا حد زیادی افزایش می‌دهد. در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۰ وقفه‌ای در انتخاب‌های این استان پیش آمد.
آلبرتا در سال ۲۰۲۱ اجازه صدور ۶۲۵۰ گواهی استانی را دارد. از آنجا که گواهی‌های صادر شده تا به حال کمتر از این رقم بوده‌اند. به نظر می‌رسد که صدور دعوت‌نامه از طرف این استان برای سال جاری همچنان ادامه داشته باشد.

برنامه اکسپرس انتری استان آلبرتا

اکسپرس انتری آلبرتا یک برنامه مهاجرتی استانی پیشرفته است و به استان اجازه می‌دهد تا متقاضیانِ واجد شرایط برای دریافت گواهی استانی را از استخر اکسپرس انتری دعوت کند.
اکسپرس انتری سیستم مدیریت سه برنامه فدرال است:

برنامه تجربه کانادایی، برنامه نیروی کار متخصص فدرال و برنامه نیروی کار ماهر فدرال.
متقاضیان اکسپرس انتری در سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS)، بر اساس سن، میزان تحصیلات، سابقه کار، دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی و سایر عوامل امتیازدهی و رتبه‌بندی می‌شوند.

اداره مهاجرت کانادا، انتخاب‌های اکسپرس انتری را مرتباً برگزار و از متقاضیان با بالاترین امتیاز دعوت می‌کند تا برای اقامت دائم درخواست دهند.
مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس انتری بدون گواهی استانی هم امکان‌پذیر است. اما افرادی که امتیاز CRS پایینی دارند می‌توانند از گواهی استانی برای افزایش امتیاز خود استفاده کنند. دریافت این گواهی به‌طور خودکار ۶۰۰ امتیاز به امتیاز اکسپرس انتریِ متقاضیان اضافه می‌کند.
متقاضیان اکسپرس انتری که امتیازِ پایینی دارند و در انتخاب اخیر آلبرتا گواهی استانی دریافت کرده‌اند، امتیاز CRS آن‌ها ۹۰۰ خواهد بود. بیش از اندازه‌ای که برای دریافت دعوت‌نامه از سیستم اکسپرس انتری نیاز دارند.

الزامات برنامه اکسپرس انتری آلبرتا

برای دریافت گواهی استانی از طریق برنامه اکسپرس انتری آلبرتا، متقاضی باید تجربه کار در یک شغل واجد شرایط داشته باشد.
برنامه مهاجرتی استان آلبرتا فهرستی از مشاغل را ارائه داده است که واجد شرایطِ این برنامه نیستند. بسیاری از متقاضیانی که تحت این برنامه درخواست می‌دهند، به‌عنوان ناظر خدمات غذا، رانندگان کامیون و آشپز و غیره کار می‌کنند.
عوامل خاصی احتمال دریافت گواهی استانی را افزایش می‌دهند، مانند داشتن سابقه کار، تحصیلات کانادایی یا پیشنهاد کار از آلبرتا. همچنین داشتن یک عضو خانواده که در آلبرتا زندگی می‌کند مانند والدین، فرزند یا خواهر و برادر کمک‌کننده خواهد بود.

خدمات شرکت کنپارس برای اکسپرس انتری آلبرتا

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.
همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ ۰۹۲۲۴۶۳۵۴۵۲ و ۰۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶ از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

 

استان آلبرتا در تاریخ ۱۲ اکتبر از ۲۳۹ متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا برای گواهی استانی درخواست دهند.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar