ادامه بهانه گیری CIO بویژه درمورد پزشکان و دندانپزشکان
11 نوامبر 2011 - 0:55
بازدید 252
10

علی مختاری؛ در ماههای نخستین سال جاری در خصوص بهانه گیریهای دفتر سیدنی و رد بی دلیل پرونده های به خصوص پزشکان و دندانپزشکان گزارشی منتشر کردیم که می توانید اینجا بخوانید. به منظور حل مشکل و رفع زمینه بهانه گیری از همه متقاضیان خواستیم که در تهیه مدارک سوابق کاری به خصوص آن افرادی […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

در ماههای نخستین سال جاری در خصوص بهانه گیریهای دفتر سیدنی و رد بی دلیل پرونده های به خصوص پزشکان و دندانپزشکان گزارشی منتشر کردیم که می توانید اینجا بخوانید. به منظور حل مشکل و رفع زمینه بهانه گیری از همه متقاضیان خواستیم که در تهیه مدارک سوابق کاری به خصوص آن افرادی که در مطب خصوصی خود به کار مشغول بوده اند دقت زیادی داشته باشند و علاوه برارایه مدارک دولتی و تاییدیه های آن اظهارنامه ای را با جزییات برای توصیف آنچه تاکنون انجام داده اند پیوست مدارک کنند. با این تمهیدات مدتی بهانه گیریها کم شد و کمتر پرونده ای به این دلیل با مشکل مواجه شد اما اخیرا باز دفتر سیدنی تعدادی از پرونده ها را با همان استدلالهای بی ربط مبنی بر عدم احراز اینکه متقاضی مثلا به کار دندانپزشکی مشغول بوده است با وجود ارایه مدارک متقن رد کرده است. 

از سوی دیگر با وجود تصریح دستورالعمل وزیر مبنی بر قبول کپی نمره آیلتس در صورتی که فرد قبلا در پرونده دیگری در CIO اصل آنرا ارایه کرده است باز هم در مواردی پرونده را باز گردانده اند.

جالب این است که در همه موارد به این رفتار اعتراض شده است و به این اعتراض نیز پاسخهای کلیشه ای مبنی بر درست بودن تصمیم داده شده است. با توجه به این شرایط به دوستان توصیه می کنم تلاش کنند چندین مدرک برای تایید سابقه کار در پرونده داشته باشند. این مدارک لازم نیست مدارک معمول و مستقیم باشد به عنوان مثال برای دندانپزشکانی که در مطب خصوصی خود کار کرده اند قراردادهایی که با بیمه دارند و یا قراردادهایی که با شرکتهای خصوصی و یا دولتی برای ارایه خدمات ویژه و یا دادنتخفیف ویژه به معرفی شدگان و یا کارکنان آن موسسات دارند می تواند بسیار مفید باشد. 

کسانی که با دفتر ما قرارداد دارند البه اطمینان داشته باشند تمام تلاش پرسنل معطوف به حصول نتیجه است و تا از قوت مدارک اطمینان نیابیم پرونده را ارسال نمی کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar