احتمال اختلال در خدمات اداره مهاجرت در پی اعتصاب کارکنان
16 آوریل 2023 - 4:39
بازدید 755
7
رسیدگی به پرونده‌ها و انجام قرار ملاقات‌های حضوری ممکن است با اختلال روبرو شوند 
ارسال توسط :
پ
پ

رسیدگی به پرونده‌ها و انجام قرار ملاقات‌های حضوری ممکن است با اختلال روبرو شوند 

دولت کانادا در وب‌سایت خود اعلام کرده است که گروهی از کارمندان دولت بالغ بر 159 هزار نفر ممکن است اواسط آوریل 2023 دست به اعتصاب قانونی بزنند. در صورتی که دولت فدرال متعهد شده است در مورد قرارداد جمعی عادلانه مذاکره‌ای انجام دهد، اما در صورت بروز این اعتصاب خدمات خاصی از جمله خدمات ارائه شده توسط اداره مهاجرت ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند

برخی از  خدمات اداره مهاجرت ممکن است در صورت اعتصاب کارکنان مختل شود. اما برخی دیگر در صورت بروز اختلال در کار همچنان در دسترس خواهند بود. 

خدماتی که به طور جزئی یا کامل با اختلال روبرو خواهند شد:

  • رسیدگی به پرونده‌ها ممکن است بیشتر از حد معمول طول بکشد.
  • مقامات ممکن است قرارها یا رویدادهای حضوری، از جمله مراسم شهروندی را به تعویق بیاندازند یا لغو کنند. 
  • تماس با اداره مهاجرت از طریق ایمیل، تلفن یا شبکه‌های اجتماعی نیز ممکن است دشوار باشد، زیرا ممکن است در طول اعتصاب، حجم درخواست‌ها افزایش یابد. 
  • علاوه بر این، اعتصاب احتمالی ممکن است خدمات کنسولی تابعیت وگذرنامه، همچنین سایر خدمات گذرنامه در کانادا را تحت تأثیر قرار دهد. 

بنابراین توصیه می‌شود به طور منظم به روز رسانی‌های وب سایت IRCC را بررسی کنید و در صورت داشتن قرار ملاقات‌ و سررسیدها بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید. 

 خدماتی که دچار اختلال و یا وقفه نمی‌شود:

  • درخواست آنلاین،
  • ارسال درخواست از طریق ایمیل به اداره مهاجرت IRCC،
  • دسترسی به پروفایل‌های آنلاین مهاجرتی،
  • دسترسی به برخی خدمات اضطراری. 

 لازم به ذکر است، برخی از خدمات ارائه شده توسط سازمان‌های غیردولتی، مانند خدمات اسکان از سازمان‌های طرف قرارداد اداره مهاجرت، بیمه درمانی از طریق برنامه موقت سلامت فدرال و خدمات مراکز درخواست ویزا در خارج از کانادا در دسترس خواهند بود. 

درباره اعتصاب قانونی احتمالی

کارکنان آژانس درآمد کانادا (CRA) به اعتصاب از 14 آوریل رای مثبت داده‌اند. این اتحادیه به دنبال دستمزد بهتر، امنیت شغلی و انعطاف بیشتر برای کار از راه دور است. این اعتصاب به طور بالقوه می‌تواند باعث اختلال در روند تشکیل پرونده مالیاتی شود زیرا آخرین مهلت ثبت مالیات نزدیک است. با این حال، مذاکرات و تلاش‌های اتحادیه کارکنان و آژانس درآمد کانادا جهت رسیدن به یک توافق عادلانه در حال انجام است. آژانس درآمد کانادا امیدوار است به توافقی دست یابد که هم برای کارمندان و هم برای مالیات‌دهندگان کانادایی سودمند باشد. 

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339 یا 02191008338 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان  ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar