اخبار کوتاه: پایان هراس از اعتصاب اساتید کالج های انتاریو / جک لیتون، رهبر جنگجوی NDP و این بار رقیبی به نام سرطان
09 مارس 2010 - 14:02
بازدید 292
11

پایان هراس از اعتصاب اساتید کالج های انتاریو   در کانادا موضوع اعتصاب اصناف مختلف یک جریان دائم و بدون توقف است اما بعضی از این اعتصابات می‌توانند زندگی یا برنامه‌های بخش بیشتری از شهروندان جامعه را مختل کنند که اعتصاب اساتید کالج‌ها یکی از این نمونه‌هاست.     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما […]

ارسال توسط :
پ
پ

پایان هراس از اعتصاب اساتید کالج های انتاریو

 

در کانادا موضوع اعتصاب اصناف مختلف یک جریان دائم و بدون توقف است اما بعضی از این اعتصابات می‌توانند زندگی یا برنامه‌های بخش بیشتری از شهروندان جامعه را مختل کنند که اعتصاب اساتید کالج‌ها یکی از این نمونه‌هاست.     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

پس از چند ماه نگرانی دانشجویان، اساتید و مسئولین استانی از احتمال اعتصاب گسترده اساتید کامیونیتی کالج‌های استان، با رای نهایی اعضای انجمن بر عدم اعتصاب، خیال همه حداقل برای مدتی راحت شد. مشکل اصلی این بود که اتحادیه مدیران کالج‌ها حاضر نشده بود تا افزایش حقوق‌ها را به سطح مورد نظر اعضا اتحادیه اساتید برساند و لذا در چند نوبت رای‌گیری که به درخواست نمایندگان اساتید در کمیته مذاکره‌کنندگان صورت گرفته بود، اساتید اعلام کرده بودند حاضر به آغاز اعتصاب هستند. اما رای موافق آنها بسیار شکننده و اندکی بیش از ۵۰ درصد بود که برای اعضا کمیته، پشتوانه قابل اتکایی نبود. از سوی دیگر مدیریت کالج‌ها هم برنامه‌های تبلیغاتی زیادی بر علیه اعتصاب احتمالی تدارک دیدند و با تاکید بر افزایش قابل قبول حقوق‌ها، توپ را در زمین اتحادیه اساتید انداخته بودند تا فشار افکار عمومی آنها را از اعتصاب باز دارد.     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

همچنین فعالیت دانشجویان کالج‌ها هم قابل توجه بود. آنها با تشکیل جلسات، رایزنی با اعضای کمیته و حتی دیدار با اعضا موثر اتحادیه از آنها می‌خواستند که به دلیل شرایط فعلی اقتصادی و ضرباتی که به آینده شغلی و تحصیلی دانشجویان وارد می‌شود از اعتصاب خودداری کنند. دولت استانی هم هر چند با چراغ‌های خاموش حرکت می‌کرد و به ظاهر، موضع بی‌طرفی داشت اما با توجه به تجربه تلخ اعتصاب طولانی اساتید دانشگاه یورک در سال گذشته که ضربات شدیدی به دانشجویان این دانشگاه و جریان تحصیلات تکمیلی استان وارد کرد، از طرق مختلف مخالفت خود را با یک اعتصاب دیگر، که این بار می‌توانست به مراتب مخرب‌تر باشد ابراز می‌کرد.     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

استان انتاریو مهم‌ترین و پرجمعیت‌ترین استان کاناداست و سیستم کامیونیتی کالج‌های آن گسترده‌ترین سیستم تحصیلات تکمیلی در کشور است لذا هر گونه اختلال گسترده در آن به منزله بحران در نظام آموزشی کل کشور است. باید به انتظار نشست و دید این مشکل به طور جدی حل خواهد شد یا در ترم تحصیلی آینده مجدداً بروز خواهد کرد چرا که مخالفین اعتصاب تنها با ۴ درصد رای بیش از ۵۰ درصد، موفق به لغو تصمیمات قبلی شدند.    شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

 جک لیتون، رهبر جنگجوی NDP و این بار رقیبی به نام سرطان پروستات 

خبری که در هفته گذشته محافل سیاسی کانادا را شگفت‌زده کرد در جهان امروز امر عجیبی نیست: «مردی به سرطان پروستات دچار شده است.» اما واقعیت این است که وزن بسیار زیاد جک لیتون در حزبی که دبیری آن را بر عهده دارد، فقدان یک جایگزین مناسب برای وی و فاصله زیاد او با نفرات دیگر حزب و همچنین موفقیت‌های چشمگیر این حزب در ۳ سال گذشته سبب شده‌اند که کانادا ماجرا درمان این مرد و سناریوهای محتمل را با دقت بیشتری پیگیری کند.     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

جک لیتون، رهبر حزب نیودموکرات، می‌گوید که او نیز همانند پدر مرحومش که هفده سال پیش با بیماری سرطان پروستات مقابله نمود، با این بیماری خواهد جنگید. لیتون ۵۹ ساله، در حالی که همسر سیاستمدارش- اولیویا چاو- او را همراهی می‌کرد، به خبرنگاران گفت که پزشکان ابتلا به سرطان پروستات را در وی تایید کرده‌اند و این همان عارضه‌ای است که رابرت لیتون فقید نیز توانست با آن مقابله نموده و آن را شکست دهد. او که هفت سال است رهبری حزب NDP را بر عهده دارد، به خبرنگاران گفت: «من نیز مثل پدرم یک جنگجو هستم و این بیماری را شکست می دهم.»     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

همسر لیتون، چاو، که او نیز یکی از اعضای حزب NDP و از نمایندگان مجلس است، چند سال قبل به سرطان تیروئید مبتلا شد و پس از پشت سر گذاشتن دوره درمان، از سال ۲۰۰۵ تا کنون در سلامت کامل به سر می‌برد. لیتون توضیح داد که مراحل درمان او آغاز شده و از نظر جسمی حال وی خوب است و او نیز مانند همسرش قصد برنده شدن در این مبارزه را دارد.      شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

لیتون از سال ۲۰۰۳ یعنی زمانی که رهبری حزب نیودموکرات را برعهده گرفته نقش بسیار سازنده‌ای برای این حزب داشته چنانکه علاوه بر بالا بردن میزان کمک‌های مردمی به حزب، توانسته با جلب حمایت‌های معنوی مردم و آرای آنها در انتخابات متعدد زمان رهبری خویش، کاری کند تا تعداد کرسی‌های حزب NDP در مجلس از ۱۴ کرسی به ۳۷ کرسی افزایش یابد.      شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

لیتون خطاب به خبرنگاران گفت: «هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی‌ مانده است. کارهای زیادی برای مراقبت و ساختن کانادای سبزی که به آن باور داریم در پیش روی ماست و من بی‌صبرانه منتظرم تا روز دوشنبه برسد تا آستین‌‌هایم را برای شروع دوباره کار بالا بزنم.»     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

اصل مقالات را اینجا و اینجا ببینید    شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar