آموزش رایگان زبان فرانسه به صورت آن-لاین
20 جولای 2011 - 22:16
بازدید 463
12

ح. معمار از آنجا که به دلیل مسئولیت‌های شغلی در کنپارس و حوزه‌ فعالیت‌های تخصصی، معمولا از طرف متقاضیانی که CSQ به‌دست! در انتظار پایان یافتن پروسه دریافت ویزای اقامت دائم هستند ایمیل‌های زیادی دریافت می‌کنم بهتر دیدم که یکی از بهترین اخبار مفید به حال این عزیزان را به اطلاع آنها برسانم: «اضافه شدن […]

ارسال توسط :
پ
پ

ح. معمار

از آنجا که به دلیل مسئولیت‌های شغلی در کنپارس و حوزه‌ فعالیت‌های تخصصی، معمولا از طرف متقاضیانی که CSQ به‌دست! در انتظار پایان یافتن پروسه دریافت ویزای اقامت دائم هستند ایمیل‌های زیادی دریافت می‌کنم بهتر دیدم که یکی از بهترین اخبار مفید به حال این عزیزان را به اطلاع آنها برسانم: «اضافه شدن امکان یادگیری رایگان و آنلاین زبان فرانسه به مجموعه خدمات آنلاین سایت رسمی اداره مهاجرت کبک». برای استفاده از این فرصت، تنها به یک کامپیوتر متصل به شبکه اینترنت نیاز است و متقاضی می‌تواند حداقل هفته‌ای ۶ ساعت به طور رایگان از آن بهره‌مند شود.

معتقدم تداوم فراگیری زبان فرانسه حتی برای آنها که در مصاحبه قبول شده‌اند اهمیتی حیاتی دارد و بر پایه تجربه شخصی و همچنین تاکید همه ایرانیان ساکن کبک- حتی آنها که نمی‌توانند فرانسه صحبت کنند- توصیه می‌کنم این کار را به هیچ‌وجه متوقف نکنید و بر این اساس از همه امکانات و از جمله این دروس آنلاین استفاده کنید. چرا که:

اولا، شما به عنوان مهاجر -به خصوص، نیروی متخصص- نمی‌توانید در این سرزمین فرصت‌ها به موفقیت دست یابید و به اهداف خود جامه عمل بپوشانید مگر با تسلط کافی به زبان رسمی استان. پس آن دسته از افراد که تصور می‌کنند ضرورت یادگیری زبان پس از قبولی در مصاحبه به حداقل می‌رسد سخت در اشتباه هستند.

دوما، با توجه به تفاوت هزینه‌ها در کشور کانادا و ایران، چه بهتر که تا آخرین لحظه‌ای که کشور را ترک نکرده‌اید با علاقه به یادگیری زبان ادامه دهید تا از این اختلاف هزینه‌ها نهایت استفاده را برده باشید.

خوشبختانه دولت کبک برای تشویق افراد به فراگیری زبان، قبل و بعد از سفر به این استان، تسهیلات زیادی برای شما قائل شده است.

  • می‌توانید درکلاس‌های حضوری موسسه‌های آموزش زبان در ایران شرکت نموده وتمام هزینه‌های آن را پس ازورود به این استان و دریافت کارت اقامت دائم از دولت کبک مطالبه کنید؛
  • دیگر اینکه پس از ورود به کانادا از کلاس‌های آموزش زبان رایگان برای تازه‌واردین استفاده کنید؛
  • راه‌حل سوم که ازنظر من بهترین وارزان‌ترین راه نیز می‌باشد استفاده از خدمات آنلاین ازطریق وب‌سایت رسمی دولت کبک است. در این خصوص به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.francisationenligne.gouv.qc.ca/

همینجا باید به این نکته اشاره کنم که یادگیری زبان فرانسه حتی برای کسانی‌که قصد زندگی در کبک را ندارند، یک پارامتر بسیار مثبت محسوب می‌شود چرا که هر دو زبان انگلیسی و فرانسه در تمام استان‌ها به رسمیت شناخته شده‌اند و بنابراین دانستن هردو جز فایده، نتیجه دیگری به همراه نخواهد داشت.

اگر قصد ادامه تحصیل داریم؟

به آن دسته از عزیزان که تقاضای ویزای تحصیلی برای ورود زودهنگام به کبک و شرکت در کلاس‌های رایگان زبان را دارند می‌بایست نکته‌ای را متذکر شوم. هرچند به لحاظ قانونی درخواست ویزا دانشجویی برای یادگیری زبان هیچ مغایرتی با اقدام برای اقامت دائم ندارد اما چنین کاری اصلا توصیه نمی‌شود چرا که نه تنها شاید موجب به تعویق افتادن پروسه مهاجرت بشود، بلکه بهترین تصمیم‌گیری در مورد انتخاب رشته تحصیلی یا ضرورت یا عدم ضرورت ادامه تحصیل، می‌تواند پس ازوارد شدن به کانادا و بررسی شرایط کار و تحصیل از نزدیک صورت گیرد.

سایت کنپارس دراین خصوص مقالات جامع ومفید زیادی دارد که مطالعه آنها می‌تواند به تصمیم‌گیری شما عزیزان کمک قابل توجهی نماید.

بزودی مطلبی درباره کاریابی آنلاین از همین قلم درباره فرصتی که سایت رسمی اداره مهاجرت کبک اختصاصا برای همین دسته افراد یعنی کسانیکه CSQ خود را دریافت کرده‌اند فراهم آورده، ارائه خواهد شد که مطالعه آن را به همه متقاضیان مهاجرت به کبک توصیه می‌کنم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar