آموزش از راه دور در زمینه نفت
04 می 2011 - 21:30
بازدید 371
10

آموزش از راه دور به صورت فزاینده‌ای در مراکز تحصیلی کانادا رو به گسترش است و اکثر دانشگاه‌ها و کالج‌های کانادایی در برنامه‌های ۵ تا ۱۰ سال اینده خود سرمایه‌گذاری عمده‌ای در این زمینه انجام داده‌اند. اما این استقبال تنها به مراکز آکادمیک محدود نمی‌شود و طیف متنوعی از مراکز آموزشی و تربیتی و همچنین […]

ارسال توسط :
پ
پ

آموزش از راه دور به صورت فزاینده‌ای در مراکز تحصیلی کانادا رو به گسترش است و اکثر دانشگاه‌ها و کالج‌های کانادایی در برنامه‌های ۵ تا ۱۰ سال اینده خود سرمایه‌گذاری عمده‌ای در این زمینه انجام داده‌اند. اما این استقبال تنها به مراکز آکادمیک محدود نمی‌شود و طیف متنوعی از مراکز آموزشی و تربیتی و همچنین آموزش های ضمن خدمت یا افزایش بهره‌وری را شامل می‌شود.

خبر کوتاهی که در ادامه می‌آید صرف نظر از اسامی شرکت‌ها و ضمن اینکه برای متخصصان حوزه نفت و انرژی می‌تواند مفید باشد، به یکی از زمینه‌های شغلی آینده اشاره دارد که برای همه فعالان حوزه آموزش یا علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این زمینه می تواند مفید باشد.

شرکت Irving Oil (شرکتی فعال در زمینه تولید، انتقال و فروش انرژی واقع در شهر سنت‌جان استان نیوبرانزویک) با مشارکت شرکت آموزش از راه دور Ready Training Online (که به اختصار به آن RTO نیز گفته می‌شود) و نیز شرکت مشاوره‌ای Targeted Solutions، در نظر دارند تا امکان آموزش از راه دور را برای شبکه فروشندگان خود در امریکا و کانادا با شیوه‌ای نوین و کارآمد فراهم سازند.

آقای آرون دیوب از شرکت Irving Oil ، که صاحب ۸۰۰ محل فروش در نیوانگلند و منطقه شرق کانادا است، درباره این همکاری می‌گوید: «ما مطمئنیم که شرکت Ready Training Online دارای منابعی بسیار عالی است که مشتریان ما می‌توانند برای رشد و توسعه بیزینس‌های خود از آنها بهره‌مند شوند.» وظیفه آقای دیوب این است که شرکت RTO را به فروشندگان و توزیع کنندگان مستقل شرکت ایروینگ معرفی نماید.  

در شش سال گذشته شرکت RTO توانسته است به خوبی از امکانات اینترنت برای ارائه خدمات آموزش از راه دور استفاده کند و به وزنه‌ای مهم در صنعت E-Learning تبدیل شود. آقای جف کلر، موسس و CEO این شرکت می‌گوید: «ما از اجرای برنامه آموزشی برای شرکت ایروینگ اویل بسیار خوشحالیم و مشارکت ما با این شرکت به ما این امکان را می‌دهد تا مجموعه‌ای از راه‌حل‌های مناسب را که به کار فروشندگان این شرکت خواهد خورد، به آنها ارائه کنیم.»

آقای تام هرت، موسس و CEO شرکت Targeted Solutions، که شرکتی مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف است، نیز درباره این همکاری می‌گوید: «من مفتخرم که در زمینه این حرکت آموزشی با شرکت ایروینگ همکاری می‌کنم. شرکت ما به همراه شرکت RTO خواهد توانست به اپراتورهای زنجیره‌ای و مستقل، مجموعه‌ای از دروس را با هزینه مناسب ارائه نماید. این دروس حوزه‌های مختلفی چون آگاهی از حساسیت‌ها، فروش‌های محدود به سن، مراقبت از امکانات، منابع انسانی، سلامت تغذیه، تامین PCI ، خدمات به مشتریان و بسیاری موارد دیگر را شامل خواهد شد.»    

برای مشاهده اصل مطلب اینجا کلیک کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar