آقایان، برندگان گام اول مسابقه هفت سین ۱۳۹۰
15 مارس 2011 - 14:41
بازدید 383
9

همانطور که پیشتر از طریق این سایت به اطلاع شما رسیده است، مرحله اول مسابقه بزرگ هفت سین در جریان است. در این مرحله که در دو هفته (دو گام) برگزار می شود شرکت کنندگان باید به پرسش‌های مرتبط با نوروز و مراسم و جشن‌های آن پاسخ بدهند. منابع لازم برای پاسخ به این پرسش‌ها […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانطور که پیشتر از طریق این سایت به اطلاع شما رسیده است، مرحله اول مسابقه بزرگ هفت سین در جریان است. در این مرحله که در دو هفته (دو گام) برگزار می شود شرکت کنندگان باید به پرسش‌های مرتبط با نوروز و مراسم و جشن‌های آن پاسخ بدهند.

منابع لازم برای پاسخ به این پرسش‌ها در سایت مسابقه در دسترس قرار دارند.

با اتمام گام اول در هفته گذشته، برندگان مسابقه که بیشترین پاسخ‌های درست را به سوالات داده بودند مشخص شدند.

نکته جالب اینجاست که آقایان حضور بسیار قدرتمندی در این مسابقه نشان داده‌اند؛ آرش خسروی، جواد قانع شعرباف و مجید شماعی‌زاده به ترتیب برندگان رتبه‌های اول تا سوم هستند که ۱۵۰، ۱۰۰ و ۵۰ دلار برنده شده‌اند تا عید شیرینی را تجربه کنند.

تنوع جغرافیایی محل اقامت شرکت کنندگان هم جالب توجه است که اولی در کانادا، دومی در ایران و سومی در چین اقامت دارند. به این دوستان تبریک می‌گوییم و امیدواریم در مراحل بعدی نیز با سعی و کوشش بیشتری مشارکت داشته باشند.

اما به سایر دوستانی که شرکت کرده‌اند یا آنها که هنوز اقدام نکرده‌اند یادآوری می‌کنیم که گام دوم مرحله اول که کماکان پاسخ‌گویی به پرسش‌ها است هم‌اکنون در جریان است و شما می‌توانید برنده این مرحله باشید پس وقت را از دست ندهید.

صحنه رقابت چیده شده و برای اینکه آقایان دچار توهم نباشند باید خانم‌ها تلاش بیشتری نشان دهند!

باز هم تاکید می‌کنیم که برای شرکت در گام دوم از همین امروز می‌توانید اقدام کنید و لزومی ندارد در گام اول شرکت کرده باشید.

کنپارس برای همه شرکت کنندگان در مسابقه موفقیت آرزو می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar