آغاز بکار فروشگاه آن-لاین کنپارس
10 سپتامبر 2010 - 20:55
بازدید 400
13

سرانجام پس از چند ماه کار فشرده فنی و تکنیکی و همچنین انجام هماهنگی گسترده با سیستم بانکی کشور، سیستم سریع و مطمئن خرید اینترنتی کنپارس برای ارائه خدمات به مشتریان به مرحله بهره‌برداری رسید. در اینجا به اختصار به تشریح این سیستم می‌پردازیم.   فروشگاه آن-لاین یا مجازی کنپارس چیست؟   این سیستم نظیر […]

ارسال توسط :
پ
پ

سرانجام پس از چند ماه کار فشرده فنی و تکنیکی و همچنین انجام هماهنگی گسترده با سیستم بانکی کشور، سیستم سریع و مطمئن خرید اینترنتی کنپارس برای ارائه خدمات به مشتریان به مرحله بهره‌برداری رسید. در اینجا به اختصار به تشریح این سیستم می‌پردازیم.

 

فروشگاه آن-لاین یا مجازی کنپارس چیست؟

 

این سیستم نظیر همه سیستم‌های فروشگاهی اینترنتی معتبر به مخاطبان و علاقه‌مندان این امکان را می‌دهد تا از هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشند بتوانند محصولات، کالاها یا خدمات ارائه شده توسط کنپارس را خریداری نمایند و به سرعت به آن دسترسی داشته باشند؛ بدون اینکه نیاز باشد به بانک یا دفتر شرکت مراجعه نمایند. در واقع شما بدون آنکه لازم باشد خود را درگیر ترافیک طاقت‌فرسا خیابان‌ها یا صف‌های طولانی بانک‌ها نمایید از منزل یا شرکت محل کار خود به خدمات غیررایگان کنپارس دسترسی داشته باشید.

 

بدین ترتیب نه تنها ساکنان تهران بلکه ایرانیان علاقه‌مند در سراسر ایران (و به زودی در خارج از ایران) می‌توانند هر نوع محصولی را که از طریق این فروشگاه عرضه می‌شود تهیه کنند.

 

چه نوع کالاهایی در این فروشگاه عرضه می‌شود؟

 

این فروشگاه عمدتا به عنوان ابزار کمکی کتابخانه کنپارس عمل خواهد کرد پس هر آنچه که در این کتابخانه عرضه شود از این فروشگاه قابل تهیه خواهد بود. افراد برای تهیه انواع «عضویت‌«ها (که میزان دسترسی آنها به مطالب غیررایگان را مشخص می‌سازد)، جزوات آن-لاین، گزارش‌های مختلف و منابع صوتی و تصویری آرشیو شده می‌توانند از امکانات این فروشگاه استفاده کنند. البته بدیهی است که وقتی «عضویت» کامل کتابخانه خریداری شود دسترسی به تمام امکانات و منابع درون آن برای خریدار به رایگان فراهم است و توصیه ما هم تهیه چنین عضویتی است که هم شما را از پرداخت مداوم برای هر جزوه یا گزارش خلاص می‌کند و هم بسیار اقتصادی‌تر و مقرون به صرفه‌تر از تهیه جداگانه مواد است.

 

علاوه بر خدمات کتابخانه، پرداخت برای مواردی چون بسته‌های اطلاع‌رسانی شغلی، بسته‌های اطلاع‌رسانی سرمایه‌گذاری و خدمات پس از ورود هم از طریق این فروشگاه مقدور است. در آینده هم هر نوع خدمات جانبی ارائه شده توسط کنپارس که قابل پرداخت از این طریق باشد به سیستم فروشگاه اضافه خواهد شد. در واقع در این فروشگاه این امکان دیده شده که هم کالاها و محصولات فیزیکی (کتاب و CDو غیره)، هم محصولات مجازی (عضویت، جزوات آن-لاین،…) و هم سرویس‌های تعریف شده متنوع عرضه و قابل خرید باشند.

 

برای استفاده از این فروشگاه چه باید کرد؟

 

علاقه‌مندان برای استفاده از آن، مثل بقیه فروشگاه‌های اینترنتی ایران، باید کارت عضو شتاب داشته باشند که خرید اینترنتی آن فعال شده باشد. بعضی بانک‌ها مثل سامان و اقتصاد نوین، از همان آغاز چنین هستند. بانک‌های دیگری نیز هم‌اکنون این سرویس را راه‌اندازی کرده‌اند. برای برخی از بانک‌ها، باید تقاضای فعال‌سازی کارت برای خرید اینترنتی انجام پذیرد. برای آگاهی از این مورد می‌بایست از بانک خود سوال نمایید.

 

البته امکان خرید از طریق PayPalهم وجود دارد که برای ساکنان داخل و خارج از کشور، بدون داشتن کارت شتاب خرید را امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر این در آینده و در صورت وجود متقاضی کافی، امکان اضافه کردن خرید از طریق کارت‌های اعتباری معتبر بین‌المللی نظیر ویزا یا مسترکارد (مسترکارت) هم وجود دارد.

 

آیا سیستم امنیتی فروشگاه قابل اعتماد است؟

 

اصولا هیچ‌گونه فعالیت مالی مستقیما توسط سایت کنپارس انجام نمی‌شود و تمام فعالیت‌های پرداختی، رمزگذاری و سایر فعالیت‌های بانکی توسط سامانه امنیتی بانک سامان که یکی از معتبرترین و پیشروترین سیستم‌ها در نوع خودش در ایران است انجام می‌شود و تنها خروجی نهایی این فعالیت بانکی به اطلاع کنپارس می‌رسد به همین دلیل امنیت فعالیت مالی در بالاترین سطحی که بانک‌های معتبر می‌توانند ارائه کنند خواهد بود.

 

این سیستم چه زمانی فعال خواهد شد؟

 

سیستم عملا آغاز به کار کرده اما از آنجا که در واقع خدمات دهنده به کتابخانه است به محض آغاز فاز جدید کتابخانه مجازی کنپارس مخاطبان با امکانات آن آشنا خواهند شد.

 

لازم به یادآوری است که کنپارس در حال راه‌اندازی یک سیستم خدماتی دیگر با عنوان eCanبرای ارائه آخرین اطلاعاتی پرونده‌های مهاجرتی به مشتریان است که جزییات آن را به زودی به اطلاع شما می‌رسانیم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar