از سرگیری مجدد آزمایش‌های تصادفی کرونا در فرودگاه‌های کانادا
24 جولای 2022 - 4:53
بازدید 395
5
از ۱۹ جولای انجام آزمایش‌های تصادفی کووید-۱۹ در فرودگاه‌های کانادا آغاز شده است
ارسال توسط :
پ
پ

از ۱۹ جولای انجام آزمایش‌های تصادفی کووید-۱۹ در فرودگاه‌های کانادا آغاز شده است

پس از یک وقفه پنج هفته‌ای، دولت کانادا انجام آزمایش تصادفی را به صورت اجباری برای مسافران اعم از واکسینه شده یا نشده که از راه هوایی وارد کشور می‌شوند مجدداً از سر گرفت.

کانادا آزمایش‌های تصادفی اجباری در فرودگاه‌ها را در تاریخ ۱۱ جون به حالت تعلیق درآورده بود، اما از ۱۹ جولای مجدداً انجام این آزمایش‌ها را در چهار فرودگاه اصلی کانادا یعنی ونکوور، کلگری، مونترال و تورنتو آغاز کرده است. با این تفاوت که آزمایشات قبلاً در داخل فرودگاه انجام می‌شد و اکنون نمونه برداری آزمایش در خارج از فرودگاه انجام می‌شود.

مسافرانی که برای آزمایش تصادفی انتخاب می شوند، ۱۵ دقیقه پس از تکمیل اظهارنامه گمرکی، ایمیلی دریافت می‌کنند که در آن اطلاعات لازم برای انجام آزمایش توضیح داده شده است. مسافران واکسینه نشده می‌توانند روند آزمایش را با قرار مجازی یا قرار حضوری در مراکز و داروخانه‌های تعیین شده پیگیری کنند و همچنان آنها باید شرایط قرنطینه را رعایت کنند.

.

اگر نتیجه آزمایش در هنگام ورود مثبت باشد، مسافران باید به مدت ۱۰ روز از تاریخ نتیجه آزمایش قرنطینه شوند، حتی اگر مدت زمان قرنطینه در استان یا منطقه کوتاه‌تر باشد.

مسافرانی واکسینه شده کامل در نظر گرفته می‌شوند که حداقل ۱۴ روز قبل از ورود به کانادا، دو دوز واکسن کرونای مورد تائید دولت کانادا یا یک دوز واکسن جانسون اند جانسون را دریافت کرده باشند.

آزمایش برای مسافران هوایی، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون (واکسینه شده یا نشده)، در خارج از فرودگاه، با قرار حضوری در محل تعیین شده برای آزمایش، یا قرار مجازی (نمونه برداری با کیت تست سواب شخصی) انجام می‌شود. مسافرانی که واکسینه کامل نیستند باید قرنطینه ۱۴ روزه را تکمیل کنند و در روزهای اول و هشتم قرنطینه آزمایش دهند.

مسافران باید از طریق برنامه ArriveCAN اطلاعات خود و اطلاعات سفر خود را  ظرف ۷۲ ساعت قبل از ورود به کانادا تکمیل کنند.

دولت کانادا اظهار کرده است که انتقال آزمایش‌ها به خارج از فرودگاه‌ها کمک می‌کند تا به انواع جدید ویروس و تغییرات در وضعیت اپیدمیولوژیک نظارت داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

تمدید محدودیت‌های سفر کانادا

برنامه ریزی سفر به کانادا در ۱۰ مرحله آسان

۸ مورد مهم درباره ی وسایل همراه خود برای سفر به کانادا

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar