تکمیل ظرفیت پذیرش در برنامه استانی مناطق شمال غربی 
07 آگوست 2024 - 8:04
بازدید 95
5

مناطق شمال غربی (NWT) برای اولین بار به سقف ظرفیت پذیرش خود در برنامه انتخاب استانی   (PNP)  رسیده است در 22 جولای، مناطق شمال غربی (The Northwest Territories) اعلام کرد که به سقف ظرفیت 300 نفری خود در برنامه انتخاب استانی مناطق شمال غربی (NTNP)  رسیده و از آن فراتر رفته است. این ظرفیت […]

ارسال توسط :
پ
پ

مناطق شمال غربی (NWT) برای اولین بار به سقف ظرفیت پذیرش خود در برنامه انتخاب استانی   (PNP)  رسیده است

در 22 جولای، مناطق شمال غربی (The Northwest Territories) اعلام کرد که به سقف ظرفیت 300 نفری خود در برنامه انتخاب استانی مناطق شمال غربی (NTNP)  رسیده و از آن فراتر رفته است. این ظرفیت توسط اداره مهاجرت کانادا (IRCC) برای پذیرش مهاجران در سال 2024 تخصیص داده شده بود.

این بدان معنی است که برای ادامه سال درخواست‌های جدید در این برنامه پذیرفته نمی‌شوند. با این حال، طبق یک خبر از دولت این استان، استثناهایی در این مورد وجود دارد. این استثنا شامل اتباع خارجی دارای اجازه کار  است که  اجازه کارشان در سال 2024 منقضی می‌شود و همینطور کسانی که تمام معیارهای واجد شرایط بودن را دارند و در سال 2024 در  مناطق شمال غربی کار کرده‌اند. 

همچنین سقف 300 نفری به طور خاص برای گروه کارفرما محور (Employer-Driven Stream) و گروه فرانکوفون (Francophone Stream) مناطق شمال غربی بود. پذیرش درخواست‌ها در گروه تجاری (Business Stream) ادامه خواهد داشت.

دولت مناطق شمال غربی در مورد درخواست‌هایی که در حال حاضر در حال بررسی هستند، پاییز تصمیم‌گیری خواهد کرد.

رسیدن به سقف ظرفیت پیش بینی شده در اوایل سال نشان از علاقه فزاینده تازه‌واردان برای مهاجرت به شمال کانادا است. به عنوان مثال، در سال 2023 این قلمرو 139 گواهی استانی، در سال 2022 تعداد 100 گواهی استانی و در سال 2021 فقط 62  گواهی استانی صادر کرد.

در حالی که این اعداد در مقایسه با سایر استان‌های کانادا کم است، دولت مناطق شمال غربی می‌گوید که با توجه به حجم درخواست‌های دریافتی در سال 2024، ممکن است در سال‌های آینده این قلمرو از افزایش تخصیص گواهی استانی سالانه بهره‌مند شود.

هر استان کانادا یک برنامه انتخاب استانی دارد (به جز کبک و نوناووت). از طریق این برنامه‌ها، اداره مهاجرت  تعدادی گواهی استانی برای هر استان و منطقه صادر می‌کند.این گواهی‌ها ممکن است برای مهاجران  اقتصادی  صادر شود که برای نیروی کار محلی مناسب‌تر هستند. 

هنگامی که متقاضی گواهی استانی دریافت می‌کند، موقعیتش برای کسب وضعیت اقامت دائم  بهتر خواهد شد. 

تعداد گواهی‌های استانی اختصاص داده شده به یک استان به عوامل متعددی مانند جمعیت منطقه و همچنین نیازهای اقتصادی و جمعیتی بستگی دارد. برای مثال بیشترین تخصیص در سال 2024 مربوط به انتاریو، پرجمعیت‌ترین استان کانادا، بود. 

قلمروهای کانادا

کانادا دارای سه قلمرو شمالی، مناطق شمال غربی، یوکان و نوناووت است که همگی در مدار شمالگان قرار دارند. 

آنها از کم جمعیت‌ترین مناطق کشور هستند و این تا حد زیادی به دلیل شرایط آب و هوایی سخت و زمستان‌های طولانی و تاریک است.

مناطق شمال غربی بالاترین درآمد متوسط ​​خانوار در کانادا را نیز دارد که آن را به یک مقصد بالقوه جذاب برای برخی تازه واردان تبدیل می‌کند.

 نحوه اداره قلمروها با استان‌ها متفاوت است. برای مثال، استان‌ها «اختیارات قانونی خود را اعمال می‌کنند»، در حالی که قلمروها «اختیارات تفویضی را تحت اختیار پارلمان کانادا اعمال می‌کنند».

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

جمعیت کانادا از مرز 41 میلیون گذشت

حداقل دستمزد در هر استان کانادا

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339، 02191008338 یا 02159174000 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar