موج جدید کلاهبرداری در حوزه مهاجرت و دریافت ویزای توریستی در تهران
22 جولای 2016 - 22:18
بازدید 457
33

خبرهایی از تهران رسیده است مبنی بر اینکه فرد یا افرادی و یا دفاتری در تهران با تبلیغ وسیع به افراد وعده دریافت ویزای مالتی کانادا می دهند و ارقام گزافی را نیز طلب می کنند. به عده ای از مراجعه کنندگان هم به دروغ اعلام می داند که نماینده کنپارس هستند و امور حقوقی […]

ارسال توسط :
پ
پ

خبرهایی از تهران رسیده است مبنی بر اینکه فرد یا افرادی و یا دفاتری در تهران با تبلیغ وسیع به افراد وعده دریافت ویزای مالتی کانادا می دهند و ارقام گزافی را نیز طلب می کنند. به عده ای از مراجعه کنندگان هم به دروغ اعلام می داند که نماینده کنپارس هستند و امور حقوقی و اقدام برای ویزا را کنپارس انجام می دهد.

این افراد با جعل سند به خصوص جعل ویزای شینگن درخواستی را به سفارت می فرستند و ظاهرا این کلاهبرداران به طور وسیعی هم متقاضیان را به دام انداخته اند. با توجه به این اطلاعات لطفا به موارد زیر توجه کنید:

۱-  دفاتر کنپارس در تهران (خیابان ولی عصر- بالاتر از میدان ونک – خیابان شهید خدامی – بن بست لیلا – ساختمان لیلا – طبقه هفتم) و اصفهان (دروازه شیراز – خیابان هزار جریب – ساختمان فراز –  طبقه سوم – واحد 17) در وب سایت ما اعلام شده اند و برای عقد قرارداد  کنپارس هیچ واسطه ای ندارد و تنها قراردادهایی معتنبرهستند که در دفتر تهران ما امضا می شوند. 

۲- خواهش ما از هموطنان این است که به محض اینکه کسی خود را وتبسته به کنپارس معرفی کرد از طریق ایمیل info @ canpars.ca به ما اطلاع دهند.

۳- کنپارس همچون گذشته با هرگونه سو استفاده از این نام به شدت برخورد می کند و مانند کلاهبردار پیشین با جدیت با هماهنگی با مراجع قضایی تا دستگیری فرد کلاهبردار پیگیری خواهد کرد.

۴- اقدام برای دریافت ویزا با جعل سند می تواند تبعات شدیدی را برای متقاضی داشته باشد و باعث می شود فرد برای همیشه امکان اقدام را از دست بدهد.

۵- ما مراجع کانادایی را در جریان کلاهبرداری وسیع در این زمینه قرار داده ایم بنابراین این مراجع از این پس با دقت بیشتری به مدارک دریافتی رسیدگی خواهند کرد به خصوص در مورد ویزای شینگن از این پس استعلام خواهد شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar