گزارش اشتغال کانادا در ماه ایپریل سال ۲۰۱۲
12 می 2012 - 18:30
بازدید 419
7

در ماه ایپریل بر تعداد شاغلین در کشور ۵۸ هزار مورد افزوده شد که اغلب آنها را نیز مشاغل تمام‌وقت تشکیل می‌دادند. پس از ۴ ماه مداوم تغییر اندک در میزان اشتغال، این ماه دومین ماه متوالی بوده است که شاهد رشد تعداد شاغلان در کشور بودیم. در این ماه به دلیل بالا رفتن تعداد […]

ارسال توسط :
پ
پ

در ماه ایپریل بر تعداد شاغلین در کشور ۵۸ هزار مورد افزوده شد که اغلب آنها را نیز مشاغل تمام‌وقت تشکیل می‌دادند. پس از ۴ ماه مداوم تغییر اندک در میزان اشتغال، این ماه دومین ماه متوالی بوده است که شاهد رشد تعداد شاغلان در کشور بودیم. در این ماه به دلیل بالا رفتن تعداد نیروهای جویای کار، نرخ بیکاری نیز ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۷.۳ درصد رسید.

در مقایسه با ۱۲ ماه پیش از آن، نرخ اشتغال در ماه ایپریل ۱.۲ درصد یا به تعداد ۲۱۴ هزار شغل افزایش داشته است. همه رشد اشتغال در دوازده ماه گذشته در زمینه مشاغل تمام‌وقت به میزان ۱.۶ درصد یا ۲۱۷ هزار شغل بوده است. در همین دوره زمانی مجموع ساعات کاری نیز ۱.۵ درصد افزایش داشته است.

افزایش اشتغال در ماه ایپریل غالبا در بخش‌های تولید محصول اتفاق افتاده است که از آن‌جمله می‌توان به بخش‌های ساخت و ساز، تولید، منابع طبیعی و کشاورزی اشاره نمود. در میان صنایع خدماتی، اشتغال در بخش تحصیل با افزایش و اشتغال در بخش مشاغل دولتی با کاهش همراه بوده است.

در ماه ایپریل در استان‌های کبک، بریتیش کلمبیا، البرتا، ساسکاچوان، نیوبرانزویک، نیوفاوندلند و لابرادور و بالاخره پرینس ادوارد آیلند با افزایش میزان اشتغال مواجه بودیم و در سه استان دیگر تغییرات از این نظر بسیار اندک بود.

در این ماه میزان اشتغال در میان افراد گروه سنی ۲۵ تا ۵۴ ساله و نیز افراد گروه بالای ۵۵ سال افزایش داشت اما نرخ اشتنغال در میان جوانان تغییر محسوسی نداشت.

افزایش اشتغال در این ماه فقط در بخش خصوصی اتفاق افتاد. میزان اشتغال افراد در این بخش نسبت به ۱۲ ماه گذشته ۲.۳ درصد افزایش داشت و این در حالی بود که در دو بخش دولتی و خویش‌فرمایی، میزان تغییرات بسیار ناچیز بود.

اشتغال در صنایع تولید محصول

 

متن کامل گزارش اشتغال کانادا در ماه ایپریل را در سایت کاریابی کنپارس، در این صفحه بخوانید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar