پ
پ

همانگونه که پیش از این اعلام شده بود کنپارس و ویزا مکس به مدیریت آقای رندی بولت قرارداد انحصاری برای دریافت و آماده سازی پرونده های کارآفلرینی منیتوبا امضا کرده اند. ویدیوی زیر ویدیوی مشترک مدیران دو شرکت است که در مورد این برنامه نکاتی را مطرح کرده اند.  

متن کامل ویدئو : 

درود بر شما. علی مختاری هستم مدیر شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس. این افتخار را دارم که با ویدیوی دیگری در خدمت شما باشم. در این ویدیو درباره برنامه کارآفرینی Manitoba صحبت می کنیم و همکاری ما با شرکت Visamax و آقای Randy boat. برنامه کار آفرینی منیتوبا همانطور که آقای بوت هم در ویدیویی که در ادامه صحبت های من می بینید به آن اشاره می کنند یکی از قدیمی ترین برنامه های کارآفرینی استانی است که از سال 2000 برقرار است و تا سال 2006 آقای رندی بوت، مدیر این برنامه بوده است. که از 2006 به بعد شرکت ویزامکس را راه اندازی می کنند که از 2006 به بعد شرکت ویزامکس را راه اندازی می کنند. در حال حاضر در جون 2016 تنها برنامه های بیزینسی هستند که شما می توانید از طریق آنها به طور مستقیم کارت اقامت کانادا را دریافت کنید. برنامه ممکن است که زیاد دوام نداشته باشد. چون سالی 400 عدد بیشتر قبولی ندارد امسال 99 نفر پذیرش داشته اند که تا جایی که من می دانم از این 99 نفر فقط 9 نفر ایرانی هستند. نرخ بسیار پایین قبولی ایرانیان در این برنامه ناشی از این است که افرادی که واجد شرایط نیستند اقدام می کنند و متاسفانه شرکت های مهاجرتی در این زمینه تبلیغات زیادی می کنند و افراد را جذب می کنند و به آنها امید می دهند ولی متاسفانه استانداردهایی را که مورد نظر استان منیتوبا هست رعایت نمی کنند. ما برای اینکه بتوانیم نرخ قابل قبولی در این برنامه داشته باشیم. وارد قرارداد شدیم با شرکت ویزا مکس شرکت ویزا مکس به مدیریت آقای رندی بوت سالهاست که در این زمینه فعال است. ما نیز سابقه همکاری بسیار خوبی را با این شرکت در برنامه های دیگر منیتوبا داشته ایم و امیدواریم که در ادامه کار در برنامه کارآفرینی منیتوبا هم موفق باشیم. دو مجموعه مهاجرتی با توانایی کارشناسی بسیار بالا یعنی کنپارس و ویزامکس، با هم همکاری می کنند، تا اگر واجد شرایط هستید پرونده شما بدون هیچ مشکلی، مورد قبول قرار بگیرد. از شما دعوت می کنم به توضیحات آقای رندی بوت هم در این زمینه توجه کنید و باز در خدمت شما خواهم بود.

 امیدوارم که دانش زبان شما یاری کرده باشد و متوجه توضیحات آقای رندی بوت شده باشید. اگر نشده اید باید درباره اقدامتان تجدید نظر بکنید. ما با کسانی که امتیاز کافی دارند قرارداد می بندیم در بستن قرارداد سختگیر خواهیم بود. اگر با ما وارد مذاکره شدید و ما با شما قرارداد نبستیم و مجموعه دیگری حاضر شد باش ما قراداد ببندد تصور نکنید که ما نخواسته ایم که به شما کمک بکنیم. ما معتقد بوده ایم که اقدام شما در این برنامه اقدام مفیدی نیست و به نتیجه نخواهد رسید. بنابراین اگر خودتان را واجد شرایط می دانید می توانید با یکی از دفاتر ما در تهران، مونترآل و ونکور تماس بگیرید. یا از طریق وب سایت های ما parscanada.com یا canpars.ca یا mokhtari.canparsblog.com با ما در تماس باشید و فرم ارزیابی را در وب سایتهای ما تکمیل کنید و ما با شما در تماس خواهیم بود. از توجه شما به این ویدیو متشکرم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar