نرم افزار کنپارس برای موبایل های آیفون و اندروید راه اندازی شد
14 نوامبر 2018 - 21:04
بازدید 514
19

بخش انفورماتیک شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس برای ارائه خدمات بهتر به علاقه مندان مهاجرت به کانادا چندی پیش نرم افزار کنپارس را برای گوشی های آیفون را طراحی و راه اندازی کرد و اکنون این نرم افزار برای دستگاه های اندرویدی هم طراحی شده است و در Google Play قابل دانلود می باشد. تحقیقات فناوری […]

ارسال توسط :
پ
پ

بخش انفورماتیک شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس برای ارائه خدمات بهتر به علاقه مندان مهاجرت به کانادا چندی پیش نرم افزار کنپارس را برای گوشی های آیفون را طراحی و راه اندازی کرد و اکنون این نرم افزار برای دستگاه های اندرویدی هم طراحی شده است و در Google Play قابل دانلود می باشد.

تحقیقات فناوری نشان می دهد که امروزه زمانی که مردم با موبایل صرف می کنند، بیشتر از زمانی است که از تلویزیون به عنوان اصلی ترین رسانه جمعی استفاده می کنند.

امروزه اپلیکیشن های موبایل به عنوان یکی از ابزارهای اصلی برای ارتباط مداوم به مشتری به شمار می آیند که با استفاده از آنها می توان خدمات را با کاربران به اشترک گذاشت و همیشه در دسترس بود. داشتن وب سایت برای صاحبان کسب و کارها امری ضروری است ولی هیچ گاه نمی توانند نیاز به موبایل اپلیکیشن را پر کنند. از مزایای داشتن یک اپلیکیشن موبایل خوب نسبت به سایت می توان به عملکرد آفلاین اپلیکیشن ها، دسترسی راحت تر و سریع تر و همچنین سرعت بالای آن اشاره کرد.

ارتباط مداوم با موکلین و علاقه مندان مهاجرت به کانادا، ایجاد تمایز با سایر شرکت ها، به روز رسانی اطلاعات و خدمات مهاجرتی، ایجاد دسترسی آسان تر به خدمات و در نهایت ارائه خدمات بهتر به مشتریان از اهداف ما در راه اندازی اپلیکیشن کنپارس برای موبایل های آیفون و اندرویدی است.

برای اطلاعات بیشتر درباره نصب این نرم افزار کنپارس اینجا را کلیک کنید.

 

دانلود اپلیکیشن کنپارس:

http://canpars.app

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar